Een warm onthaal van personeel zodra je de winkel inloopt waardoor je je meteen op je gemak voelt. Personeel wat de tijd neemt voor en ingaat op alle wensen en eisen die gesteld worden van de klant of in ieder geval uiterst hun best daarvoor doet. BRAVO ZULU Pearl!!!
8.8
0
Klant van Pearle Opticiens
|
geen commentaar alles is goed
8.3
0
Klant van Pearle Opticiens
|
een winkel waar je graag naar toe gaat om een nieuwe bril te kopen
8.7
0
Klant van Pearle Opticiens
|
ze hebben een hele goede service
8.2
0
Klant van Pearle Opticiens
|
Kom al jaren in de winkel in de kroonpassage in Den Helder zeker vanwege de service en het personeel. Ook als er iets mis is word je vaak vriendelijk en kosteloos geholpen. Voor mij een reden om steeds weer terug te komen
314 Reviews Plaats review
Klant van Pearle Opticiens
|Een warm onthaal van personeel zodra je de winkel inloopt waardoor je je meteen op je gemak voelt. Personeel wat de tijd neemt voor en ingaat op alle wensen en eisen die gesteld worden van de klant of in ieder geval uiterst hun best daarvoor doet. BRAVO ZULU Pearl!!!
Klant van Pearle Opticiens
|geen commentaar alles is goed
Klant van Pearle Opticiens
|een winkel waar je graag naar toe gaat om een nieuwe bril te kopen
Klant van Pearle Opticiens
|ze hebben een hele goede service
Klant van Pearle Opticiens
|Kom al jaren in de winkel in de kroonpassage in Den Helder zeker vanwege de service en het personeel. Ook als er iets mis is word je vaak vriendelijk en kosteloos geholpen. Voor mij een reden om steeds weer terug te komen