Klik hier om je antwoord te annuleren.
3 juli 2014
Je wordt er vriendelijk en deskundig behandelt en als er al eens iets niet zo goed is wordt dat zonder problemen verbeterd of vernieuwd.
1 juli 2014
Je wordt heel erg vriendelijk geholpen en ze zijn zeer deskundig.
30 juni 2014
de klant vriendelijkheid en het vakmanschap
Ik kom al jaren bij pearl de, service is altijd goed . Wordt herkend en altijd netjes en professioneel geholpen
De zorg die zij aan je besteden is voormidabel .
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
314 Reviews Plaats review
Klant van Pearle Opticiens
|Je wordt er vriendelijk en deskundig behandelt en als er al eens iets niet zo goed is wordt dat zonder problemen verbeterd of vernieuwd.
martje
|Je wordt heel erg vriendelijk geholpen en ze zijn zeer deskundig.
Sjan van Schie
|de klant vriendelijkheid en het vakmanschap
Klant van Pearle Opticiens
|Ik kom al jaren bij pearl de, service is altijd goed . Wordt herkend en altijd netjes en professioneel geholpen
Klant van Pearle Opticiens
|De zorg die zij aan je besteden is voormidabel .