Zeer slechte klacht afhandeling. 400 euro lichter en heb geen bruikbare bril. Ook het hoofdkantoor helpt niet,behalve als ik nog meer bijbetaal. Terwijl ik niks kan doen aan de kapotte brillen. Dit word ook erkent. .De klacht gaat nu naar de geschillen commissie van Pearl de NUVO.
Zeer onprofessionele omgang met de klant. Ze zetten op de klantenkaart persoonlijke info over klanten, wat niks met brillen te maken heeft. Zoals lastige klant of extra geduld vanwege beperking, wat vervolgens door andere klanten te lezen is.
Echter was ik VELE jaren ZEER tevreden over deze winkel , tot ik een klacht had. Toen zag ik de ware Pearl. Heel jammer.
Maar 8 gaten en een scheur, is geen draagbare bril. En dit had geen optie moeten zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hanjo Houbein
|
Leuke gezellige medewerkers die me altijd goed te woord staan. Al jaren een tevreden klant van zowel een bril als lenzen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B Wijngaarden
|
Zeer slecht te spreken over de service van Pearl Burgum. Ik heb een bril met glazen waarvan de ontspiegelingslaag loslaat.Dit gebeurde al voordat de twee jaar voorbij waren, (want twee jaar garantie) ik kwam net na de twee jaar in de winkel. Nadat het personeel en de bedrijfsleider mijn verhaal hadden aangehoord werd mij een tien procent korting aangeboden op nieuwe (varifocale) glazen. Bespottelijk aanbod van Pearl Burgum, en toen ik hiertegen protesteerde werd ik gesommeerd de winkel te verlaten. Voor mij nooit meer Pearl Burgum.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Petra
|
Vorig jaar een varifocale bril van Versace gekocht waarde ronde de € 600,00. Ondanks meerdere pogingen om deze te dragen, steeds een draaierig gevoel en misselijkheid. Terug gegaan naar de Pearle in Burgum en te woord gestaan door de bedrijfleider Ineke. Zij begon er over dat de termijn verlopen was van 2 a 3 maanden om de bril te wisselen of aan te passen ( terwijl er op de site staat een garantie van 6 maanden dus niet goed op de hoogte van de voorwaarden van Pearle) maar goed daar was ik ook al over heen dus dat was geen optie voor mij. In plaats dat zij in oplossingen ging denken bleef ze zeggen dat ze niks meer voor mij kon doen. Ik wilde zelfs wel een bijdrage doen om de bril te laten aanpassen, want nu heb ik ook niks aan. Op een gegeven moment heb ik mijn gegevens door de nieuwe AVG wet laten verwijderen omdat ik totaal niet blij ben met de service die mij wordt aangeboden. De bedrijfleider (Ineke) was hierover zelf blij.
Ik kom al jaren bij Pearle in Burgum en werd daar altijd netjes geholpen maar nu totaal geen service of oplossing gerichtheid, zeer slechte service door bedrijfsleider Ineke. Een andere collega zat nog naar een oplossing te vinden maar dit werd direct door haar afgewezen.
Ik wil hierbij ook doorgeven dat bedrijfsleider Ineke bij Pearle opticien Burgum totaal niet klantvriendelijk is en zal haar ook niet adviseren bij andere.
33 Reviews Plaats review
Sandra Terpstra
|Zeer slechte klacht afhandeling. 400 euro lichter en heb geen bruikbare bril. Ook het hoofdkantoor helpt niet,behalve als ik nog meer bijbetaal. Terwijl ik niks kan doen aan de kapotte brillen. Dit word ook erkent. .De klacht gaat nu naar de geschillen commissie van Pearl de NUVO.
Zeer onprofessionele omgang met de klant. Ze zetten op de klantenkaart persoonlijke info over klanten, wat niks met brillen te maken heeft. Zoals lastige klant of extra geduld vanwege beperking, wat vervolgens door andere klanten te lezen is.
Echter was ik VELE jaren ZEER tevreden over deze winkel , tot ik een klacht had. Toen zag ik de ware Pearl. Heel jammer.
Maar 8 gaten en een scheur, is geen draagbare bril. En dit had geen optie moeten zijn.
Hanjo Houbein
|Leuke gezellige medewerkers die me altijd goed te woord staan. Al jaren een tevreden klant van zowel een bril als lenzen!
B Wijngaarden
|Zeer slecht te spreken over de service van Pearl Burgum. Ik heb een bril met glazen waarvan de ontspiegelingslaag loslaat.Dit gebeurde al voordat de twee jaar voorbij waren, (want twee jaar garantie) ik kwam net na de twee jaar in de winkel. Nadat het personeel en de bedrijfsleider mijn verhaal hadden aangehoord werd mij een tien procent korting aangeboden op nieuwe (varifocale) glazen. Bespottelijk aanbod van Pearl Burgum, en toen ik hiertegen protesteerde werd ik gesommeerd de winkel te verlaten. Voor mij nooit meer Pearl Burgum.
Petra
|Vorig jaar een varifocale bril van Versace gekocht waarde ronde de € 600,00. Ondanks meerdere pogingen om deze te dragen, steeds een draaierig gevoel en misselijkheid. Terug gegaan naar de Pearle in Burgum en te woord gestaan door de bedrijfleider Ineke. Zij begon er over dat de termijn verlopen was van 2 a 3 maanden om de bril te wisselen of aan te passen ( terwijl er op de site staat een garantie van 6 maanden dus niet goed op de hoogte van de voorwaarden van Pearle) maar goed daar was ik ook al over heen dus dat was geen optie voor mij. In plaats dat zij in oplossingen ging denken bleef ze zeggen dat ze niks meer voor mij kon doen. Ik wilde zelfs wel een bijdrage doen om de bril te laten aanpassen, want nu heb ik ook niks aan. Op een gegeven moment heb ik mijn gegevens door de nieuwe AVG wet laten verwijderen omdat ik totaal niet blij ben met de service die mij wordt aangeboden. De bedrijfleider (Ineke) was hierover zelf blij.
Ik kom al jaren bij Pearle in Burgum en werd daar altijd netjes geholpen maar nu totaal geen service of oplossing gerichtheid, zeer slechte service door bedrijfsleider Ineke. Een andere collega zat nog naar een oplossing te vinden maar dit werd direct door haar afgewezen.
Ik wil hierbij ook doorgeven dat bedrijfsleider Ineke bij Pearle opticien Burgum totaal niet klantvriendelijk is en zal haar ook niet adviseren bij andere.
Klant van Pearle Opticiens
|Vriendelijk personeel ze helpen je prima.