Ondeugdelijk product en slechte garantie service. Medewerkers (van service desk) van Paradigit:
- Komen de afspraken niet na (eerst beloven ze iets in een telefoongesprek en volgende dag zeggen dat ze dat nooit hebben beloofd )
- Hebben geen inlevingsvermogen / geen begrip: problemen/ongemak/ellende van klanten in verband met bij Paradigit aangeschafte product laten hen koud.
- Beantwoorden geen (aangetekende) brieven en e-mailberichten van klanten. Ook brieven gericht aan de directie van het bedrijf worden genegeerd. Een keer had ik bericht aan een medewerker daar gestuurd maar hij ging na drie weken na de ontvangst daarvan met vakantie zonder mij eerst antwoord op het bericht te geven.
- Liegen tegen een klant (raden ze aan een klant iets met klem aan en daarna zeggen daar niets mee te maken te hebben en willen vervolgens geen enkele verantwoordelijkheid voor de gevolgen daarvan nemen).
- Bieden ongepaste oplossingen
-Willen geen compensatie voor ernstige, door Paradigit veroorzaakte, ongemak aan klanten aanbieden.
3.5
0
1
Arnhem
|
Jammer Wij hebben gister een computer gekocht bij de ParaDigit. Ik wilde in de eerste instantie geen antivirus kopen, maar de verkoper raadde ons heel sterk aan dit wel te doen. Toen ik vertelde dat ik altijd een gratis antivirus gebruik, zei hij dat het heel belangrijk was om een betaalde antivirus te hebben, ook ivm internetbankieren etc. Uiteindelijk toch maar gekocht, maar bij installatie van de computer zagen we Panda anti-virus al voorgeïnstalleerd staan. Vanochtend de verkoper gebeld om te vragen hoe het daarmee zat. Hij zei dat we Panda gewoon moesten de-installeren. Dat hebben we gedaan, Norton geïnstalleerd en klaar zijn we. Maar ik wilde net de boekjes opruimen, en toen zag ik dat er 12 maanden gratis Panda Pro bij de computer zat, een betaalde antivirus. Dit was ons niet verteld. Mijn vriend is vandaag nog in de winkel geweest om te vragen waarom hij dit niet verteld had, en toen kregen we te horen dat Panda helemaal niet goed was (waarom ze dat er dan bij leveren?!) en dan we toch echt Norton moesten hebben. Dat zou misschien wel zo kunnen zijn, maar ik vind het erg vreemd dat hij dit gister niet vertelde.
3.5
0
1
Pijo
|
nieuwe laptop besteld, tweedehands (MET wachtwoord vorige bezitter) geleverd! Nou, het was mij de ervaring wel. Woensdag een nieuwe HP besteld, donderdag geleverd. Ik superblij. Totdat ik te maken kreeg met een wachtwoordblokkering van iemand die de laptop blijkbaar eerder had ontvangen en geblokkeerd. Bleek het een tweedehands of teruggestuurde laptop te zijn. Duizendmaal excuses van het bedrijf, voorstel voor een alternatief want dezelfde HP was inmiddels niet meer leverbaar. Had een avond nodig om met mijn partner de specificaties van het alternatief te bekijken. Volgende morgen opgebeld, u kunt het alternatief krijgen maar eerst moet de ander bij ons terug zijn. Echt niet, zei ik. Ik woon in een klein dorp zonder Kialapunt, moet met de auto/bus naar twee dorpen verderop - dat kan nu niet. Even overleggen, was het. Eind van het liedje: alternatief inmiddels ook uitverkocht, Standpunt bleef: eerst de tweedehands laptop terug (die met het wachtwoord van de vorige gebruiker), dan pas een echt nieuwe laptop waarvoor ik betaald heb of mijn geld terug.
Advies: NIET KOPEN BIJ PARADIGIT!!!!! RARE ZAAK! SLECHTE SERVICE!
0.5
0
1
badr
|
slecht klantservice I kheb heel slecht ervaring met dit bedrijf:
- voorraad info op de site klopen niet, ook als je belt geven ze ook onjuiste info
- bestelling en levering is slecht gregeld.
- contact met klantservice loopt vaak mis, slecht asociaal medewerkers.
- reparatie procedure is heel slecht, de klant wordt op de hoogte gehouden en je mag zelf niet bellen als je dat toch doet worden boos en reageren ze heel erg onbeschoft.
- mijn pc moet gerepareerd worden, en ze hebben 'm 3 keer "gerepareerd" maar het probleem is niet verholpen !! wat een prutsers
3.0
0
1
Trendbox Panel
|
slechte zaak waar ik niet meer online bij bestel geven onjuiste gegevens zijn zeer traag met leveren van goederen doen niet wat ze beloven en zijn zeer slecht bereikbaar
5 Reviews Plaats review
Alex537
|Ondeugdelijk product en slechte garantie service.
Medewerkers (van service desk) van Paradigit:
- Komen de afspraken niet na (eerst beloven ze iets in een telefoongesprek en volgende dag zeggen dat ze dat nooit hebben beloofd )
- Hebben geen inlevingsvermogen / geen begrip: problemen/ongemak/ellende van klanten in verband met bij Paradigit aangeschafte product laten hen koud.
- Beantwoorden geen (aangetekende) brieven en e-mailberichten van klanten. Ook brieven gericht aan de directie van het bedrijf worden genegeerd. Een keer had ik bericht aan een medewerker daar gestuurd maar hij ging na drie weken na de ontvangst daarvan met vakantie zonder mij eerst antwoord op het bericht te geven.
- Liegen tegen een klant (raden ze aan een klant iets met klem aan en daarna zeggen daar niets mee te maken te hebben en willen vervolgens geen enkele verantwoordelijkheid voor de gevolgen daarvan nemen).
- Bieden ongepaste oplossingen
-Willen geen compensatie voor ernstige, door Paradigit veroorzaakte, ongemak aan klanten aanbieden.
Arnhem
|Jammer
Wij hebben gister een computer gekocht bij de ParaDigit. Ik wilde in de eerste instantie geen antivirus kopen, maar de verkoper raadde ons heel sterk aan dit wel te doen. Toen ik vertelde dat ik altijd een gratis antivirus gebruik, zei hij dat het heel belangrijk was om een betaalde antivirus te hebben, ook ivm internetbankieren etc. Uiteindelijk toch maar gekocht, maar bij installatie van de computer zagen we Panda anti-virus al voorgeïnstalleerd staan. Vanochtend de verkoper gebeld om te vragen hoe het daarmee zat. Hij zei dat we Panda gewoon moesten de-installeren. Dat hebben we gedaan, Norton geïnstalleerd en klaar zijn we. Maar ik wilde net de boekjes opruimen, en toen zag ik dat er 12 maanden gratis Panda Pro bij de computer zat, een betaalde antivirus. Dit was ons niet verteld. Mijn vriend is vandaag nog in de winkel geweest om te vragen waarom hij dit niet verteld had, en toen kregen we te horen dat Panda helemaal niet goed was (waarom ze dat er dan bij leveren?!) en dan we toch echt Norton moesten hebben. Dat zou misschien wel zo kunnen zijn, maar ik vind het erg vreemd dat hij dit gister niet vertelde.
Pijo
|nieuwe laptop besteld, tweedehands (MET wachtwoord vorige bezitter) geleverd!
Nou, het was mij de ervaring wel. Woensdag een nieuwe HP besteld, donderdag geleverd. Ik superblij. Totdat ik te maken kreeg met een wachtwoordblokkering van iemand die de laptop blijkbaar eerder had ontvangen en geblokkeerd. Bleek het een tweedehands of teruggestuurde laptop te zijn. Duizendmaal excuses van het bedrijf, voorstel voor een alternatief want dezelfde HP was inmiddels niet meer leverbaar. Had een avond nodig om met mijn partner de specificaties van het alternatief te bekijken. Volgende morgen opgebeld, u kunt het alternatief krijgen maar eerst moet de ander bij ons terug zijn. Echt niet, zei ik. Ik woon in een klein dorp zonder Kialapunt, moet met de auto/bus naar twee dorpen verderop - dat kan nu niet. Even overleggen, was het. Eind van het liedje: alternatief inmiddels ook uitverkocht, Standpunt bleef: eerst de tweedehands laptop terug (die met het wachtwoord van de vorige gebruiker), dan pas een echt nieuwe laptop waarvoor ik betaald heb of mijn geld terug.
Advies: NIET KOPEN BIJ PARADIGIT!!!!! RARE ZAAK! SLECHTE SERVICE!
Pijo
|Pijo
|Pijo
|badr
|slecht klantservice
I kheb heel slecht ervaring met dit bedrijf:
- voorraad info op de site klopen niet, ook als je belt geven ze ook onjuiste info
- bestelling en levering is slecht gregeld.
- contact met klantservice loopt vaak mis, slecht asociaal medewerkers.
- reparatie procedure is heel slecht, de klant wordt op de hoogte gehouden en je mag zelf niet bellen als je dat toch doet worden boos en reageren ze heel erg onbeschoft.
- mijn pc moet gerepareerd worden, en ze hebben 'm 3 keer "gerepareerd" maar het probleem is niet verholpen !! wat een prutsers
Willy Stork
|Anoniem
|Trendbox Panel
|slechte zaak waar ik niet meer online bij bestel
geven onjuiste gegevens zijn zeer traag met leveren van goederen doen niet wat ze beloven en zijn zeer slecht bereikbaar
Willy Stork
|