Tijdens mijn fietstocht door t groene hart in het gezellige Bodegraven gestopt voor koffie en bril reparatie. Enigszins gehaast arriveerde ik in de zaak waar een sfeer van rust, kennis en vakmanschap aanwezig was. Het voelt er goed aan. Nadat de klant voor mij was uitgelaten, liet ik mijn flink scheef staande bril zien. Ik ben geen klant van u, kunt u mijn bril stellen ik ging er net op zitten bij t wisselen van de zonnebril. Met koffie, die ik kreeg tegen de schrik heb ik gewacht op de reparatie. Na 2-3 passen en meten en het vervangen van de kunstof neusvleugels, was mijn bril weer mijn bril. Wat ben ik u verschuldigd? Niets. Service van de zaak meneer.
Wat?
Echt?
Wauw, hartelijk dank en tot ziens. Wat een service. Een dikke tien voor de hartelijkheid.
Een fietstocht om niet snel te vergeten.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marianne
|
Een absoluut ongeïnteresseerde mevrouw Van Dam gesproken over het repareren van mijn zonnebril, was niet mogelijk, techniek was heel anders, helaas was repareren niet meer mogelijk, Wat schetst mijn verbazing dat bij Van Leeuwen Optiek wel reparatie mogelijk was en dat zonder enige kosten, een topservice. Duidelijk een gemiste kans voor Van Dam Brillen B.V.
2 Reviews Plaats review
Paul Christie
|Tijdens mijn fietstocht door t groene hart in het gezellige Bodegraven gestopt voor koffie en bril reparatie. Enigszins gehaast arriveerde ik in de zaak waar een sfeer van rust, kennis en vakmanschap aanwezig was. Het voelt er goed aan. Nadat de klant voor mij was uitgelaten, liet ik mijn flink scheef staande bril zien. Ik ben geen klant van u, kunt u mijn bril stellen ik ging er net op zitten bij t wisselen van de zonnebril. Met koffie, die ik kreeg tegen de schrik heb ik gewacht op de reparatie. Na 2-3 passen en meten en het vervangen van de kunstof neusvleugels, was mijn bril weer mijn bril. Wat ben ik u verschuldigd? Niets. Service van de zaak meneer.
Wat?
Echt?
Wauw, hartelijk dank en tot ziens. Wat een service. Een dikke tien voor de hartelijkheid.
Een fietstocht om niet snel te vergeten.
Marianne
|Een absoluut ongeïnteresseerde mevrouw Van Dam gesproken over het repareren van mijn zonnebril, was niet mogelijk, techniek was heel anders, helaas was repareren niet meer mogelijk, Wat schetst mijn verbazing dat bij Van Leeuwen Optiek wel reparatie mogelijk was en dat zonder enige kosten, een topservice. Duidelijk een gemiste kans voor Van Dam Brillen B.V.