Samenvatting:
- Houden zich niet aan levertijd
- Communiceren niet
Details:
Eerder bij Swiss Sense een boxspring besteld met een levertijd van 3-5 weken. Na 9 weken was er nog totaal geen uitzicht (zonder communicatie van hun kant) op een levering waarop wij deze levering hebben geannuleerd (ondanks dat zij 25% korting boden).
Hierop zijn wij bij Nipius terecht gekomen, waar wij op 8 februari (week 6) een boxspring hebben besteld met een levertijd van 6 weken. Ook hebben wij onze ervaringen met Swiss Sense met hen gedeeld en zij hebben ons gegarandeerd dat zij zich wel aan de afgesproken zouden houden en communicatie hoog in het vaandel staat.
Na 6 weken hebben wij contact met Nipius opgenomen, wanneer wij het bed konden verwachten. Uiteindelijk was het een heel gezoek want niemand kon iets vertellen daarover. Uiteindelijk konden ze vertellen dat er iets mis is gegaan met de stof, en dat het langer zou duren (dit wisten ze allang maar hadden ze verzaakt ons te vertellen). Na lang over en weer bellen en mailen een korting afgesproken van 12,5% en een gegarandeerde levering in week 17.
In week 16 opnieuw contact opgenomen met Nipius. Weer zou het de leverdatum niet worden gehaald (zonder dat Nipius contact heeft opgenomen met ons), en nu zou het week 19 worden (alhoewel dat niet verzekerd werd). Ze hadden nu zelf de korting opgehoogd naar 15% (een schamele 2,5% erbij met nog steeds geen uitzicht op levering).
Wij hebben op dit bericht gereageerd dat wij akkoord zouden gaan met een korting van 50% en een gagarandeerde levering in week 19 (anders 100% korting) of het direct terugstorten van de aanbetaling (plus een schadevergoeding van 100 euro). Hierop hebben zij de order geannuleerd en direct de aanbetaling zonder schadevergoeding teruggestort (terwijl zij wel 9 weken rente hebben getrokken hierover).
Conclusie:
Niet in zee gaan met dit louche bedrijf.
2 Reviews Plaats review
Roeland Boeters
|Samenvatting:
- Houden zich niet aan levertijd
- Communiceren niet
Details:
Eerder bij Swiss Sense een boxspring besteld met een levertijd van 3-5 weken. Na 9 weken was er nog totaal geen uitzicht (zonder communicatie van hun kant) op een levering waarop wij deze levering hebben geannuleerd (ondanks dat zij 25% korting boden).
Hierop zijn wij bij Nipius terecht gekomen, waar wij op 8 februari (week 6) een boxspring hebben besteld met een levertijd van 6 weken. Ook hebben wij onze ervaringen met Swiss Sense met hen gedeeld en zij hebben ons gegarandeerd dat zij zich wel aan de afgesproken zouden houden en communicatie hoog in het vaandel staat.
Na 6 weken hebben wij contact met Nipius opgenomen, wanneer wij het bed konden verwachten. Uiteindelijk was het een heel gezoek want niemand kon iets vertellen daarover. Uiteindelijk konden ze vertellen dat er iets mis is gegaan met de stof, en dat het langer zou duren (dit wisten ze allang maar hadden ze verzaakt ons te vertellen). Na lang over en weer bellen en mailen een korting afgesproken van 12,5% en een gegarandeerde levering in week 17.
In week 16 opnieuw contact opgenomen met Nipius. Weer zou het de leverdatum niet worden gehaald (zonder dat Nipius contact heeft opgenomen met ons), en nu zou het week 19 worden (alhoewel dat niet verzekerd werd). Ze hadden nu zelf de korting opgehoogd naar 15% (een schamele 2,5% erbij met nog steeds geen uitzicht op levering).
Wij hebben op dit bericht gereageerd dat wij akkoord zouden gaan met een korting van 50% en een gagarandeerde levering in week 19 (anders 100% korting) of het direct terugstorten van de aanbetaling (plus een schadevergoeding van 100 euro). Hierop hebben zij de order geannuleerd en direct de aanbetaling zonder schadevergoeding teruggestort (terwijl zij wel 9 weken rente hebben getrokken hierover).
Conclusie:
Niet in zee gaan met dit louche bedrijf.
Joanna van Staalduinen-Buda
|prachtige winkel, maar het is wel prijzig !!!!