Klik hier om je antwoord te annuleren.
2 april 2018
Fijne salon met aandacht voor de client. Zeer tevreden over de manier van knippen(snijden).
29 augustus 2014
Klantvriendelijk en wachttijd is er nauwelijks.
28 augustus 2014
Persoonlijke benadering vind ik erg prettig, goede kleuradviezen en deskundig knippen en föhnen. Lekkere hoofdmassage!
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
8 Reviews Plaats review
Rina v.d. Boogaard
|Fijne salon met aandacht voor de client.
Zeer tevreden over de manier van knippen(snijden).
W vd Burg
|Klantvriendelijk en wachttijd is er nauwelijks.
Wouda Speksnijder
|Persoonlijke benadering vind ik erg prettig, goede kleuradviezen en deskundig knippen en föhnen. Lekkere hoofdmassage!