Situatie: een gat in de deur van het huurhuis door een eigen ongelukje. Ik geef dit op bij de verzekering, omdat de verhuurder natuurlijk geen gat in de deur tolereert. Dit werd na lang te hebben gewacht beantwoordt met een afwijzing, valt niet onder de WA verzekering, die dekt dit niet omdat het onder een opstalverzekering valt. Tja wettelijke ben ik aansprakelijk naar de verhuurder toe, ik kan geen opstalverzekering hebben als huurster. Dus tussen de wal en het schip! Nu "begreep" de verzekeringsmedewerker (andere afdeling) die belde voor een autoverzekering af te sluiten, de rotte situatie volkomen. De aanbieding voor de autoverzekering was goed, dus ik had er wel oren naar en terloops beloofde deze medewerker, bij zijn collega's binnen te springen en het gebeuren met de deur onder een coulance regeling te laten vallen. Ik heb zelfs de medewerker in overleg foto's gestuurd van de foto van de schade voorheen, en de opbouw van de reparatie tot eindproduct. Totaal geen antwoord. Omdat het een coulance regeling zou worden drong ik in de eerste instantie niet aan. Pas na lange tijd belde en mailde ik hem na. Weer geen antwoord. (Totaal in tegenspraak toen hij mij die autoverzekering verkocht, toen belde hij continue, tot aan het opdringerige aan toe!). Nog stteds ben ik enorm kwaad om deze niet afhandeling en nooit een correct antwoord op deze zogenoemde beloofde coulance regeling. Onbeschoft van de Nationale Nederlanden!
Goed zo! Snell uiterst correcte afhandeling van waterschade. Telefonisch, vriendelijk en efficient.
9.0
0
1
Trendbox Panel
|
ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en het vertrouwen. Na een glasschade melding was de schade binnen 2 dagen op mijn rekening gestort. je kunt een offerte voor een schade per e-mail verzenden je wordt zeer correct geholpen via de telefoon.
9.0
0
1
Trendbox Panel
|
Slordig Recentelijk (feb) inbraak gehad. Verzekering is bij ING afgelsoten die weer de afname bij Nationale Nederlanden heeft. Nationale Nederlanden heeft een bijzondere lange afhandelingstermijn. Vaak gebeld hoe het met de bewoodeling van de schade voorstaat. Nu, eindelijk, na 4 maanden merkt men op dat maar beter is als een agent langskomt om de schade op te nemen. Ook geeft men opeens aan dat ze het proces verbaal niet hebben. kortom: een chaos is het daar!!!
6 Reviews Plaats review
Jeannet van Brussel
|Situatie: een gat in de deur van het huurhuis door een eigen ongelukje. Ik geef dit op bij de verzekering, omdat de verhuurder natuurlijk geen gat in de deur tolereert. Dit werd na lang te hebben gewacht beantwoordt met een afwijzing, valt niet onder de WA verzekering, die dekt dit niet omdat het onder een opstalverzekering valt. Tja wettelijke ben ik aansprakelijk naar de verhuurder toe, ik kan geen opstalverzekering hebben als huurster. Dus tussen de wal en het schip! Nu "begreep" de verzekeringsmedewerker (andere afdeling) die belde voor een autoverzekering af te sluiten, de rotte situatie volkomen. De aanbieding voor de autoverzekering was goed, dus ik had er wel oren naar en terloops beloofde deze medewerker, bij zijn collega's binnen te springen en het gebeuren met de deur onder een coulance regeling te laten vallen. Ik heb zelfs de medewerker in overleg foto's gestuurd van de foto van de schade voorheen, en de opbouw van de reparatie tot eindproduct. Totaal geen antwoord. Omdat het een coulance regeling zou worden drong ik in de eerste instantie niet aan. Pas na lange tijd belde en mailde ik hem na. Weer geen antwoord. (Totaal in tegenspraak toen hij mij die autoverzekering verkocht, toen belde hij continue, tot aan het opdringerige aan toe!). Nog stteds ben ik enorm kwaad om deze niet afhandeling en nooit een correct antwoord op deze zogenoemde beloofde coulance regeling. Onbeschoft van de Nationale Nederlanden!
Trendbox Panel
|MIJN VERZEKERING.
BETAALD HEEL WEINIG,MAAR VERGOED HEEL VEEL/ALLES/SNEL.
Trendbox Panel
|Goed zo!
Snell uiterst correcte afhandeling van waterschade. Telefonisch, vriendelijk en efficient.
Trendbox Panel
|ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en het vertrouwen.
Na een glasschade melding was de schade binnen 2 dagen op mijn rekening gestort. je kunt een offerte voor een schade per e-mail verzenden je wordt zeer correct geholpen via de telefoon.
Trendbox Panel
|Slordig
Recentelijk (feb) inbraak gehad. Verzekering is bij ING afgelsoten die weer de afname bij Nationale Nederlanden heeft. Nationale Nederlanden heeft een bijzondere lange afhandelingstermijn. Vaak gebeld hoe het met de bewoodeling van de schade voorstaat. Nu, eindelijk, na 4 maanden merkt men op dat maar beter is als een agent langskomt om de schade op te nemen. Ook geeft men opeens aan dat ze het proces verbaal niet hebben. kortom: een chaos is het daar!!!