Het is belachelijk dat jullie 10 dagen nadat ik de leen auto van avis heb teruggebracht aan komen zetten met dit verhaal. Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn:
- de schade was er al en is eerder niet door avis gezien of ze wilde het niet zien
- de schade is door iemand anders dan ons veroorzaakt nadat wij de auto hebben teruggebracht
Als ik zelf schade zou veroorzaken dan zou ik dat eerlijk melden. Ik wens niet boos opgebeld te worden door een van jullie medewerkers.
Ik ben uiterst ontevreden over hoe ik behandeld ben, en zal nooit meer bij Autoschadehuis Delft terugkomen als klant en ook niet bij Avis.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jr
|
Slechtste service ever. Afschuiven op klant en omdraaien van woorden is de strekste kans. Dit in schril contrast met afhandelen van schades.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ruud van der Knaap
|
Alles is perfect en uiterst klantvriendelijk afgewikkeld. TOP.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
C. van Dee
|
Goede afhandeling van de schade, heeft ook nadat aan het licht kwam dat een vorige schade (welke bij een ander bedrijf was gerepareerd) niet goed was gespoten waardoor nu bij het plakband verwijderen er lak meekwam, het herstel hiervan kosteloos gedaan.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Willem G
|
Het was voor mij bijna 30 jaar gelden dat ik voor het laatst een schade gereden heb.
Vorige week heb ik een kleine aanrijding gehad.
Via de verzekering kwam ik bij Autoschadehuis Delft terecht, een kleine kilometer bij mij vandaan.
Daar is me op een perfecte manier uitgelegd wat ik kan verwachten en hoe de dingen verder gaan verlopen, keurig.
Daar is me ook vertelt dat ik een vervangende auto mee kreeg.
Werd mij gevraagd of ik het een bezwaar vond of mijn auto in een ander filiaal, in Rotterdam, gerepareerd mocht worden daar ze het in Delft erg druk hadden en ze de auto met een vrachtauto daar naar toe zouden brengen.
Geen bezwaar gegeven, het maakt mij niks uit waar, als mijn auto maar gerepareerd werd.
Leen auto meegekregen, kosteloos, alleen de brandstof moest ik vergoeden.
Tijdens de reparatie 2 keer vanuit Rotterdam gebeld.
1e Keer hoe de zaken er bij stonden en de tweede keer, vandaag, dat de auto klaar was en dat ie weer naar Delft gebracht zou worden en ik hem daar op kon halen.
Reparatie heeft 3 werkdagen geduurd, onderdelen bestellen, vervangen, spuiten enz enz.
Ik hoop nooit meer met ze te maken te krijgen maar ik ben zéér tevreden over dit bedrijf, zeker v.w.b. de service.
150 Reviews Plaats review
Mark Veraar
|Het is belachelijk dat jullie 10 dagen nadat ik de leen auto van avis heb teruggebracht aan komen zetten met dit verhaal. Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn:
- de schade was er al en is eerder niet door avis gezien of ze wilde het niet zien
- de schade is door iemand anders dan ons veroorzaakt nadat wij de auto hebben teruggebracht
Als ik zelf schade zou veroorzaken dan zou ik dat eerlijk melden. Ik wens niet boos opgebeld te worden door een van jullie medewerkers.
Ik ben uiterst ontevreden over hoe ik behandeld ben, en zal nooit meer bij Autoschadehuis Delft terugkomen als klant en ook niet bij Avis.
Jr
|Slechtste service ever. Afschuiven op klant en omdraaien van woorden is de strekste kans. Dit in schril contrast met afhandelen van schades.
Ruud van der Knaap
|Alles is perfect en uiterst klantvriendelijk afgewikkeld. TOP.
C. van Dee
|Goede afhandeling van de schade, heeft ook nadat aan het licht kwam dat een vorige schade (welke bij een ander bedrijf was gerepareerd) niet goed was gespoten waardoor nu bij het plakband verwijderen er lak meekwam, het herstel hiervan kosteloos gedaan.
Willem G
|Het was voor mij bijna 30 jaar gelden dat ik voor het laatst een schade gereden heb.
Vorige week heb ik een kleine aanrijding gehad.
Via de verzekering kwam ik bij Autoschadehuis Delft terecht, een kleine kilometer bij mij vandaan.
Daar is me op een perfecte manier uitgelegd wat ik kan verwachten en hoe de dingen verder gaan verlopen, keurig.
Daar is me ook vertelt dat ik een vervangende auto mee kreeg.
Werd mij gevraagd of ik het een bezwaar vond of mijn auto in een ander filiaal, in Rotterdam, gerepareerd mocht worden daar ze het in Delft erg druk hadden en ze de auto met een vrachtauto daar naar toe zouden brengen.
Geen bezwaar gegeven, het maakt mij niks uit waar, als mijn auto maar gerepareerd werd.
Leen auto meegekregen, kosteloos, alleen de brandstof moest ik vergoeden.
Tijdens de reparatie 2 keer vanuit Rotterdam gebeld.
1e Keer hoe de zaken er bij stonden en de tweede keer, vandaag, dat de auto klaar was en dat ie weer naar Delft gebracht zou worden en ik hem daar op kon halen.
Reparatie heeft 3 werkdagen geduurd, onderdelen bestellen, vervangen, spuiten enz enz.
Ik hoop nooit meer met ze te maken te krijgen maar ik ben zéér tevreden over dit bedrijf, zeker v.w.b. de service.