Ik kan me helaas niet vinden in alle tevreden recensies over Montèl Goes. Personeel was allerminst eigenaardig en onprofessioneel. Spraken hardop uit dat ze het raar vonden dat wij enkele keren terugkwamen in plaats van dat we de eerste de beste bank meenamen. Ze zijn vrij prijzig en men zal er wel 10 jaar op zitten. Boden ons niets te drinken aan terwijl we al een uur in de winkel aan het rondkijken waren, andere klanten kregen koffie. Beschuldigde ons ervan dat we afval in de zaak hadden gegooit, wat van hun eigen werkliederen was die iets in de winkel stonden te repareren... ze dachten wel goed mee, maar het ging allemaal niet van harte.
Meetservice van Montel laten komen omdat we twijfelden of de bank naar binnen zou kunnen. Volgens hen zou het prima lukken. Na 14 weken wachten is de bank er, en de bezorgers krijgen hem niet naar binnen... die dan ook nog doodleuk zeggen "dat is niet ons probleem". Na een hele discussie en het bewijs dat de meetservice was geweest, kregen we een dame van het Montel kantoor aan de lijn die mij (!) vroeg "hoe ik nu wilde dat zij het gingen oplossen". Er werd geen oplossing geboden en we werden chagrijnig te woord gestaan. Uiteindelijk hebben we de bank zelf naar binnen moeten werken wat voor beschadigingen aan de zijkanten heeft gezorgd. Wanneer hij eindelijk stond kwamen we er ook nog eens achter dat zowel de poef als de kussens niet degenen waren die wij besteld hadden in de winkel... op dit punt waren we er zo klaar mee dat we dat maar hebben laten zitten. We zijn nu een jaar verder met gemiddeld 1 uur per dag gebruik van de bank, en er zit al een hele inham in. Nooit meer deze zaak.
3.0
Lijmbach
|
Zeer aardige enthousiaste verkoopster. Ruime, mooie winkel
9.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Tahapary
|
Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van een hoekbank. De verkoopster had waardevolle suggesties en alle tijd voor ons.
54 Reviews Plaats review
Slijptol
|Ik kan me helaas niet vinden in alle tevreden recensies over Montèl Goes. Personeel was allerminst eigenaardig en onprofessioneel. Spraken hardop uit dat ze het raar vonden dat wij enkele keren terugkwamen in plaats van dat we de eerste de beste bank meenamen. Ze zijn vrij prijzig en men zal er wel 10 jaar op zitten. Boden ons niets te drinken aan terwijl we al een uur in de winkel aan het rondkijken waren, andere klanten kregen koffie. Beschuldigde ons ervan dat we afval in de zaak hadden gegooit, wat van hun eigen werkliederen was die iets in de winkel stonden te repareren... ze dachten wel goed mee, maar het ging allemaal niet van harte.
Meetservice van Montel laten komen omdat we twijfelden of de bank naar binnen zou kunnen. Volgens hen zou het prima lukken. Na 14 weken wachten is de bank er, en de bezorgers krijgen hem niet naar binnen... die dan ook nog doodleuk zeggen "dat is niet ons probleem". Na een hele discussie en het bewijs dat de meetservice was geweest, kregen we een dame van het Montel kantoor aan de lijn die mij (!) vroeg "hoe ik nu wilde dat zij het gingen oplossen". Er werd geen oplossing geboden en we werden chagrijnig te woord gestaan. Uiteindelijk hebben we de bank zelf naar binnen moeten werken wat voor beschadigingen aan de zijkanten heeft gezorgd. Wanneer hij eindelijk stond kwamen we er ook nog eens achter dat zowel de poef als de kussens niet degenen waren die wij besteld hadden in de winkel... op dit punt waren we er zo klaar mee dat we dat maar hebben laten zitten. We zijn nu een jaar verder met gemiddeld 1 uur per dag gebruik van de bank, en er zit al een hele inham in. Nooit meer deze zaak.
Lijmbach
|Zeer aardige enthousiaste verkoopster. Ruime, mooie winkel
Tahapary
|Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van een hoekbank. De verkoopster had waardevolle suggesties en alle tijd voor ons.
Schaalje
|prima medewerkers
Videler
|In alle opzichten positief.