Zaterdag drie weken geleden ging ik 's middags naar de Men At Work Outlet in Apeldoorn.
Ik zag een paar mooie schoenen staan in de juiste maat voor mijn dochter. Die was om 16:00 uur vrij en toen ik haar vertelde over de schoenen wou ze graag gaan kijken. We waren om 16:38 bij de winkel, maar werden niet binnengelaten. De mededeling was dat de winkel deze zaterdag eerder zou sluiten. Er werd geen reden vermeld en op het briefje met de openingstijden stond dat de winkel tot 17:00 uur open zou zijn. Men bleef er bij dat we de winkel niet meer in mochten. Ik heb thuis gelijk een melding gemaakt via het reactieformulier van Men At Work. na drie werkdagen kreeg ik een bericht dat ze de klacht hadden doorgestuurd naar de filiaalmanager en dat die contact zou opnemen. Een week later had ik nog niets gehoord en heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice. Daarna helemaal geen reactie meer gekregen. Ik bedenkt me de volgende keer wel twee maal voordat ik zaken doe met een bedrijf dat zo men zijn klanten omgaat.
1 Review Plaats review
Marcel
|Zaterdag drie weken geleden ging ik 's middags naar de Men At Work Outlet in Apeldoorn.
Ik zag een paar mooie schoenen staan in de juiste maat voor mijn dochter. Die was om 16:00 uur vrij en toen ik haar vertelde over de schoenen wou ze graag gaan kijken. We waren om 16:38 bij de winkel, maar werden niet binnengelaten. De mededeling was dat de winkel deze zaterdag eerder zou sluiten. Er werd geen reden vermeld en op het briefje met de openingstijden stond dat de winkel tot 17:00 uur open zou zijn. Men bleef er bij dat we de winkel niet meer in mochten. Ik heb thuis gelijk een melding gemaakt via het reactieformulier van Men At Work. na drie werkdagen kreeg ik een bericht dat ze de klacht hadden doorgestuurd naar de filiaalmanager en dat die contact zou opnemen. Een week later had ik nog niets gehoord en heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice. Daarna helemaal geen reactie meer gekregen. Ik bedenkt me de volgende keer wel twee maal voordat ik zaken doe met een bedrijf dat zo men zijn klanten omgaat.