Wilden een koffiecupmachine. Wachten en wachten. 2 man vlakbij druk op eigen mobiel aan het kijken. Is niet onze afdeling. Gewoon onbeschoft. Zeg dan: is niet mijn afdeling maar ik ga mijn best doen. Helaas na 10 minuten weggegaan nasr EXPERT met goede service. Kom hier nooit meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M.Arends
|
Tandenborstel defect, rekening kwijt,prima geholpen door behulpzame en handige dame Nienke , alles nagezocht door haar om het te achterhalen. Wat een service, goed geregeld.Ook fijn geholpen door Willeke.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marco Boom
|
waardeloze bediening, een jonge jongen die me bediende heel aardig, maar een "ervarender" was ronduit onbeschoft , arrogant, en wile haar zin om een extra verzekering aan te smeren doorzetten! ik raak nogal snel in paniek door spanningen en dit kun je echt niet hebben als je wat ik mankeer zo behandeld word ! pushen om nog een extra verzekering door de strot te duwen echt walgelijk... kom hier zeker nooit meer!! ervaren medewerkster die wel even hun agressieve verkooptechniek laat zien aan een beginnende medewerker... dacht dat de klant koning was?? Mediamarkt Doetinchem walgelijk! ????????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Coen
|
Fornhuis besteld aanbetaling gedaan Maar na 4 dagen nog geen fornhuis Gebeld en weten niets van een bestelling Pas op vieze *** zijn het
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kranenbarg
|
De slechtste zaak die er bestaat ,service hebben ze nog nooit van gehoord ze doen niks geen moeite om een oplossing voor je te zoeken,zij weten alles beter na smartphone 3 x opgestuurd en steeds weer zelfde probleem , willen nogmaals opsturen, klant is absoluut geen koning. Mensen wees verstandig en koop daar waar ze service geven.ga mee na de rijdende rechter.
31 Reviews Plaats review
Mamianka
|Wilden een koffiecupmachine. Wachten en wachten. 2 man vlakbij druk op eigen mobiel aan het kijken. Is niet onze afdeling. Gewoon onbeschoft. Zeg dan: is niet mijn afdeling maar ik ga mijn best doen. Helaas na 10 minuten weggegaan nasr EXPERT met goede service. Kom hier nooit meer.
M.Arends
|Tandenborstel defect, rekening kwijt,prima geholpen door behulpzame en handige dame Nienke , alles nagezocht door haar om het te achterhalen. Wat een service, goed geregeld.Ook fijn geholpen door Willeke.
Marco Boom
|waardeloze bediening, een jonge jongen die me bediende heel aardig, maar een "ervarender" was ronduit onbeschoft , arrogant, en wile haar zin om een extra verzekering aan te smeren doorzetten! ik raak nogal snel in paniek door spanningen en dit kun je echt niet hebben als je wat ik mankeer zo behandeld word ! pushen om nog een extra verzekering door de strot te duwen echt walgelijk... kom hier zeker nooit meer!! ervaren medewerkster die wel even hun agressieve verkooptechniek laat zien aan een beginnende medewerker... dacht dat de klant koning was?? Mediamarkt Doetinchem walgelijk! ????????
Coen
|Fornhuis besteld aanbetaling gedaan Maar na 4 dagen nog geen fornhuis Gebeld en weten niets van een bestelling Pas op vieze *** zijn het
Kranenbarg
|De slechtste zaak die er bestaat ,service hebben ze nog nooit van gehoord ze doen niks geen moeite om een oplossing voor je te zoeken,zij weten alles beter na smartphone 3 x opgestuurd en steeds weer zelfde probleem , willen nogmaals opsturen, klant is absoluut geen koning. Mensen wees verstandig en koop daar waar ze service geven.ga mee na de rijdende rechter.