Gisteravond naar mediamarkt gereden vanaf ons vakantieadres in Beekbergen. Onze zoon van 13 had zijn telefoon in het zand laten vallen met als gevolg dat er zand in zijn oplaadpoort terecht was gekomen wat er natuurlijk met geen mogelijkheid meer uit kwam. Eigenijk naar de mediamarkt gereden voor een spuitbus perslucht. Toch even een medewerker bij de telefoonafdeling aangesproken en gevraagd hoe we het konden oplossen. Die verwees ons door naar de smartbar. De medewerker die ons daar hielp zag meteen een korreltje zitten en heeft het met succes meteen kosteloos verwijderd. Onze zoon helemaal blij want hij kon zijn telefoon weer opladen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
klant van mediamarkt Apeldoorn
|
ik heb destijds een chromebook gekocht en is na een half jaar gestopt met werken ik breng hem terug voor making en ik krijg ineens een bon van 159 euro en dat willen ze dat ik dat ga betalen mooi niet en ik heb een halve maand geleden een laptop laten reseveren en gevraagd of ze hem even een tijdje apart konden houden zodat ik waar ik woon kon regelen dat het betaald werd, ik kom daar aan en ze hebben hem verkocht aan iemand anders ik heb daar 2 uur in de winkel gestaan om te voor zorgen dat ik gewoon mijn laptop krijg en ondertussen ik heb mijn laptop gaat iemand zeggen dat ik een anti virus erop moet zetten weet je van hoe duur 40 euro dacht het niet wand dat bleek helemaal niet nodig te zijn en hij was voor 400 euro omdat er korting was willen ze het voor 429 gaan doen en ze geloofde niet dat er korting was en die man die het zij was meteen weg maar ik heb gezegd ik wil hem voor 400 en anders niet ook omdat het een showlaptop was en toen kreeg ik hem mee
maar 1 tip vertrouw ze daar absoluut niet
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hop
|
Verschrikkelijke service. Tv gekocht waar onderdelen missen, geen klantenservice om naar te bellen, geen reacties op chats. Nu kunnen wij het product niet gebruiken en nog steeds wachten op oplossing. Spijt van aankoop
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G xhofleer
|
Winkel in Apeldoorn. BeZocht super slechte service! Wasmaschine gekocht binnen 2 weken stuk nu al 4 weken bezig om te ruilen en of te laten repareren
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant
|
Vreselijke winkel !!! slechte service!!! dan vraag je om de laptop Lenovo yoga van een bepaald bedrag willen ze je een veel duurdere aansmeren maar dan eerst wel zeggen van ik heb hem achter voor je liggen en vervolgens met een duurder terug komen! ik ben klaar daar in apeldoorn ik ga mooi weer naar deventer of zwolle waar ze je wel helpen !!
77 Reviews Plaats review
Sylvia
|Gisteravond naar mediamarkt gereden vanaf ons vakantieadres in Beekbergen. Onze zoon van 13 had zijn telefoon in het zand laten vallen met als gevolg dat er zand in zijn oplaadpoort terecht was gekomen wat er natuurlijk met geen mogelijkheid meer uit kwam. Eigenijk naar de mediamarkt gereden voor een spuitbus perslucht. Toch even een medewerker bij de telefoonafdeling aangesproken en gevraagd hoe we het konden oplossen. Die verwees ons door naar de smartbar. De medewerker die ons daar hielp zag meteen een korreltje zitten en heeft het met succes meteen kosteloos verwijderd. Onze zoon helemaal blij want hij kon zijn telefoon weer opladen.
klant van mediamarkt Apeldoorn
|ik heb destijds een chromebook gekocht en is na een half jaar gestopt met werken ik breng hem terug voor making en ik krijg ineens een bon van 159 euro en dat willen ze dat ik dat ga betalen mooi niet en ik heb een halve maand geleden een laptop laten reseveren en gevraagd of ze hem even een tijdje apart konden houden zodat ik waar ik woon kon regelen dat het betaald werd, ik kom daar aan en ze hebben hem verkocht aan iemand anders ik heb daar 2 uur in de winkel gestaan om te voor zorgen dat ik gewoon mijn laptop krijg en ondertussen ik heb mijn laptop gaat iemand zeggen dat ik een anti virus erop moet zetten weet je van hoe duur 40 euro dacht het niet wand dat bleek helemaal niet nodig te zijn en hij was voor 400 euro omdat er korting was willen ze het voor 429 gaan doen en ze geloofde niet dat er korting was en die man die het zij was meteen weg maar ik heb gezegd ik wil hem voor 400 en anders niet ook omdat het een showlaptop was en toen kreeg ik hem mee
maar 1 tip vertrouw ze daar absoluut niet
Hop
|Verschrikkelijke service. Tv gekocht waar onderdelen missen, geen klantenservice om naar te bellen, geen reacties op chats. Nu kunnen wij het product niet gebruiken en nog steeds wachten op oplossing. Spijt van aankoop
G xhofleer
|Winkel in Apeldoorn. BeZocht super slechte service! Wasmaschine gekocht binnen 2 weken stuk nu al 4 weken bezig om te ruilen en of te laten repareren
Klant
|Vreselijke winkel !!! slechte service!!! dan vraag je om de laptop Lenovo yoga van een bepaald bedrag willen ze je een veel duurdere aansmeren maar dan eerst wel zeggen van ik heb hem achter voor je liggen en vervolgens met een duurder terug komen! ik ben klaar daar in apeldoorn ik ga mooi weer naar deventer of zwolle waar ze je wel helpen !!