Ik wilde vragen stellen, maar de man negeerde mij en ging iemand anders helpen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Brenda
|
na binnenkomst in Hoorn eerst naar de services balie. Wij waren om half 6 binnen en de winkel is open tot 6 uur. Naast ons staat iemand die een formulier ingevuld wilde krijgen. Die kreeg meteen nee. Geen tijd voor. Hoezo niet vraagt de man. Omdat dit te lang duurt. Man zegt, in Heerhugowaard was dit binnen 10 minuten ingevuld. Er stond echter een hele rij aan de balie omdat er geen kassa open was. Vreemd. Meneer riep de manager erbij. Arrogante man met de naam Jaap kwam aanlopen. nee, geen tijd en als u zo gaat praten neem ik het product weer mee. En weg was hij. Ehhh wij moesten nog geholpen worden en hadden nu al 2x onvriendelijke mensen gehoord. Niet erg klantvriendelijk. En je raad het al, ook wij moesten naar Jaap. Hij stond daar een beetje de baas uit te hangen. De jongens achter de balie durfde niet eens iets te zeggen. Jaap lachte mij zelf uit. Ging om printer. Ik was vast een plakkertje vergeten. Sorry! Dat was ik dus niet. Jaap ging zo ver dat we de printer opgepakt hebben en al scheldend de winkel uit liepen. Volgensde dag weer heen. jaap was er niet. Gelukkig. hele proces duurde deze dag nogmaals een uur maar is netjes opgelost. maar 2 uur om een kapot product om te ruilen is wel erg lang en het was ook niet om de hoek. Dus bedankt Jaap.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vriend
|
Had 4 arttikelen gekocht.
Ipad en spelcomputer Nintendo. Bij de Smart-bar drie-kwartier gewacht. Mensen drongen ook voor.
Terwijl er een bank staat.. met 1.5 meter afstand.
Vervolgens bij de klantenservice een melding dat ik de artikelen njet betaald zou hebben. Terwijl ik alleen vroeg om de bon-garantie bewijs.
Rond 12.15uur geholpen bij de Smart-bar. Om 13.00u pas klaar. .
Bon had men niet mee retour gegeven... personeel bij de klantenservice dacht dat ik niet betaald had. Een bedrag v 500 euro
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ano
|
-Erg slechte service.
-Geen aardige mensen achter de balie.
-Mensen achter balie moeten beter ingewerkt worden.
-Beloven van alles maar maken niks waar.
-zijn er zeker van dat ik het juiste bedrag betaal, word 2 dagen later gebeld dat het bedrag wat ik betaalde aan de kassa te weinig is en vragen me om PEN EN PAPIER om het over te maken naar hun in plaats van een email te sturen.
erg slechte service geen media markt meer voor ons.
1 ster is eigelijk al teveel...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joris
|
Bijzonder slechte ervaring met personeel dat en niet wilt verkopen en te beroerd is wat voor je te doen.
74 Reviews Plaats review
Zi
|Ik wilde vragen stellen, maar de man negeerde mij en ging iemand anders helpen.
Brenda
|na binnenkomst in Hoorn eerst naar de services balie. Wij waren om half 6 binnen en de winkel is open tot 6 uur. Naast ons staat iemand die een formulier ingevuld wilde krijgen. Die kreeg meteen nee. Geen tijd voor. Hoezo niet vraagt de man. Omdat dit te lang duurt. Man zegt, in Heerhugowaard was dit binnen 10 minuten ingevuld. Er stond echter een hele rij aan de balie omdat er geen kassa open was. Vreemd. Meneer riep de manager erbij. Arrogante man met de naam Jaap kwam aanlopen. nee, geen tijd en als u zo gaat praten neem ik het product weer mee. En weg was hij. Ehhh wij moesten nog geholpen worden en hadden nu al 2x onvriendelijke mensen gehoord. Niet erg klantvriendelijk. En je raad het al, ook wij moesten naar Jaap. Hij stond daar een beetje de baas uit te hangen. De jongens achter de balie durfde niet eens iets te zeggen. Jaap lachte mij zelf uit. Ging om printer. Ik was vast een plakkertje vergeten. Sorry! Dat was ik dus niet. Jaap ging zo ver dat we de printer opgepakt hebben en al scheldend de winkel uit liepen. Volgensde dag weer heen. jaap was er niet. Gelukkig. hele proces duurde deze dag nogmaals een uur maar is netjes opgelost. maar 2 uur om een kapot product om te ruilen is wel erg lang en het was ook niet om de hoek. Dus bedankt Jaap.
Vriend
|Had 4 arttikelen gekocht.
Ipad en spelcomputer Nintendo. Bij de Smart-bar drie-kwartier gewacht. Mensen drongen ook voor.
Terwijl er een bank staat.. met 1.5 meter afstand.
Vervolgens bij de klantenservice een melding dat ik de artikelen njet betaald zou hebben. Terwijl ik alleen vroeg om de bon-garantie bewijs.
Rond 12.15uur geholpen bij de Smart-bar. Om 13.00u pas klaar. .
Bon had men niet mee retour gegeven... personeel bij de klantenservice dacht dat ik niet betaald had. Een bedrag v 500 euro
Ano
|-Erg slechte service.
-Geen aardige mensen achter de balie.
-Mensen achter balie moeten beter ingewerkt worden.
-Beloven van alles maar maken niks waar.
-zijn er zeker van dat ik het juiste bedrag betaal, word 2 dagen later gebeld dat het bedrag wat ik betaalde aan de kassa te weinig is en vragen me om PEN EN PAPIER om het over te maken naar hun in plaats van een email te sturen.
erg slechte service geen media markt meer voor ons.
1 ster is eigelijk al teveel...
Joris
|Bijzonder slechte ervaring met personeel dat en niet wilt verkopen en te beroerd is wat voor je te doen.