Unlike my previous orders, this time media markt made it so difficult to replace my broken TV I bought 2 days ago. First the website where I report the (inruilen) doesn't work. I had to register my problem 3 times without receiving any confirmation email from MM, then I had to take the TV all the way back to media market and they told us to wait 10 days to update us! Now I can see in my order status that my registration is for reparation instead of replacing. I received a broken TV and now have to wait 10 days to for MM to repair a broken screen in a €200 TV!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kirti
|
Staff are really helpful , very polite and quite professional . One of the staff name Nadir he was very kind and helpful for me . It was good experience .
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jako de Jong
|
Jullie zijn best duur, parkeren is een drama bij jullie en de personeel heeft weinig tijd voor je.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter Veenman
|
Vanavond in Den Haag geholpen door ene Theo. Had het veel drukker met kinderachtige geintjes richting collega’s dan met klant.
Ben ik niet echt gewend, oudere generatie is wat serieuzer met werk bezig.
Dit is voor mij wel een reden om toch via internet bij de goedkoopste te bestellen, dit leidt alleen maar tot irritatie...
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Media Markt
|
Tevreden met assortiment en sommige aanbiedingen, maar sommige artikelen (zoals bv. HDMI kabels en PS4 games) zijn echt te duur bij MM en koop ik dan liever online.
550 Reviews Plaats review
Ayad
|Unlike my previous orders, this time media markt made it so difficult to replace my broken TV I bought 2 days ago. First the website where I report the (inruilen) doesn't work. I had to register my problem 3 times without receiving any confirmation email from MM, then I had to take the TV all the way back to media market and they told us to wait 10 days to update us! Now I can see in my order status that my registration is for reparation instead of replacing. I received a broken TV and now have to wait 10 days to for MM to repair a broken screen in a €200 TV!
Kirti
|Staff are really helpful , very polite and quite professional . One of the staff name Nadir he was very kind and helpful for me . It was good experience .
Jako de Jong
|Jullie zijn best duur, parkeren is een drama bij jullie en de personeel heeft weinig tijd voor je.
Peter Veenman
|Vanavond in Den Haag geholpen door ene Theo. Had het veel drukker met kinderachtige geintjes richting collega’s dan met klant.
Ben ik niet echt gewend, oudere generatie is wat serieuzer met werk bezig.
Dit is voor mij wel een reden om toch via internet bij de goedkoopste te bestellen, dit leidt alleen maar tot irritatie...
Klant van Media Markt
|Tevreden met assortiment en sommige aanbiedingen, maar sommige artikelen (zoals bv. HDMI kabels en PS4 games) zijn echt te duur bij MM en koop ik dan liever online.