Ik kwam in deze Lucardi (Leidschenhage) een deel van mijn internetbestelling terugbrengen. Ik had 7 zilveren kettingen bestel waarvan ik er 4 wilden houden m.a.w: ik had een hoop geld besteed en kwam niet alleen alles terugbrengen. Toen ik vertelde dat ik op internet iets had besteld werd ik door de verkoopster (middelbare leeftijd, kort kapsel) midden in mijn zin onderbroken; "Je komt het toch niet terugbrengen hè?" Ik voelde mij bijna alsof ik mij moest schamen. "Een deel wel." Bekende ik. Ik gaf haar mijn tasje waarin heel netjes de kettinkjes in originele verpakking, met prijskaartje eraan zat en ik gaf haar de bon. De bon werd uitvoerig gecontroleerd om vervolgens te zuchten of ik geen afterpay had kunnen doen. Ik snapte in eerste instantie niet waar ze het over had, in mijn beleving is het geheel vrij welke keuze ik maak voor betaling. Tevens dacht ik altijd dat netjes is om vooraf te betalen. Echter dacht zij hier anders over omdat dit haar extra werk zou kosten. Ik bood mijn excuses aan. Daarna werden de sieraden uitvoerig gecontroleerd, waarna een opmerking werd gemaakt dat kettinkjes altijd in de war gingen (ik had ze 10 minuten daarvoor netjes ingepakt en ze zaten helemaal niet in de war). "Daarom koop ik altijd in de winkel." Zei ze. "Dan weet je meteen hoe het staat." "Ik vind het altijd fijn om online dingen te bestellen, dan kan ik rustig kijken." Legde ik mezelf uit. "Nou als iedereen dat zou denken, kunnen we de tent wel sluiten." was haar reactie. Ik dacht: ik ontloop in ieder geval onaardige verkoopsters. "Achja, iedereen is anders." Zei ik, waarna zij veronderstelde: "Daar heb je dus niks aan, want nu moet je toch naar de winkel." Ik kreeg een deel van mijn geld terug en ondertekende de bon, om daarna snel te verdwijnen uit deze winkel.
Buiten dat ik getutoyeerd werd kreeg ik op zijn minst vier directe grove verwijten van deze verkoopster. Ik voelde mij erg slecht behandeld.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Lucardi
|
Sommige zlver en goudkleurigd artikelen vind ik erg mooi, maar niet te bestellen in echt silver of goud dat heb ik gevraagd maar op is op helaas
7.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Als ik altijd naar die filiaal ga en ik koop iets altijd vriendelijk zo en dan grapjes dus zeer tevreden over de winkel en personeel
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Als ik altijd naar die filiaal ga en ik koop iets altijd vriendelijk zo en dan grapjes dus zeer tevreden over de winkel en personeel
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Als ik altijd naar die filiaal ga en ik koop iets altijd vriendelijk zo en dan grapjes dus zeer tevreden over de winkel en personeel
74 Reviews Plaats review
Eefke
|Ik kwam in deze Lucardi (Leidschenhage) een deel van mijn internetbestelling terugbrengen. Ik had 7 zilveren kettingen bestel waarvan ik er 4 wilden houden m.a.w: ik had een hoop geld besteed en kwam niet alleen alles terugbrengen. Toen ik vertelde dat ik op internet iets had besteld werd ik door de verkoopster (middelbare leeftijd, kort kapsel) midden in mijn zin onderbroken; "Je komt het toch niet terugbrengen hè?" Ik voelde mij bijna alsof ik mij moest schamen. "Een deel wel." Bekende ik. Ik gaf haar mijn tasje waarin heel netjes de kettinkjes in originele verpakking, met prijskaartje eraan zat en ik gaf haar de bon. De bon werd uitvoerig gecontroleerd om vervolgens te zuchten of ik geen afterpay had kunnen doen. Ik snapte in eerste instantie niet waar ze het over had, in mijn beleving is het geheel vrij welke keuze ik maak voor betaling. Tevens dacht ik altijd dat netjes is om vooraf te betalen. Echter dacht zij hier anders over omdat dit haar extra werk zou kosten. Ik bood mijn excuses aan. Daarna werden de sieraden uitvoerig gecontroleerd, waarna een opmerking werd gemaakt dat kettinkjes altijd in de war gingen (ik had ze 10 minuten daarvoor netjes ingepakt en ze zaten helemaal niet in de war). "Daarom koop ik altijd in de winkel." Zei ze. "Dan weet je meteen hoe het staat." "Ik vind het altijd fijn om online dingen te bestellen, dan kan ik rustig kijken." Legde ik mezelf uit. "Nou als iedereen dat zou denken, kunnen we de tent wel sluiten." was haar reactie. Ik dacht: ik ontloop in ieder geval onaardige verkoopsters. "Achja, iedereen is anders." Zei ik, waarna zij veronderstelde: "Daar heb je dus niks aan, want nu moet je toch naar de winkel." Ik kreeg een deel van mijn geld terug en ondertekende de bon, om daarna snel te verdwijnen uit deze winkel.
Buiten dat ik getutoyeerd werd kreeg ik op zijn minst vier directe grove verwijten van deze verkoopster. Ik voelde mij erg slecht behandeld.
Klant van Lucardi
|Sommige zlver en goudkleurigd artikelen vind ik erg mooi, maar niet te bestellen in echt silver of goud dat heb ik gevraagd maar op is op helaas
Klant van Lucardi
|Als ik altijd naar die filiaal ga en ik koop iets altijd vriendelijk zo en dan grapjes dus zeer tevreden over de winkel en personeel
Klant van Lucardi
|Als ik altijd naar die filiaal ga en ik koop iets altijd vriendelijk zo en dan grapjes dus zeer tevreden over de winkel en personeel
Klant van Lucardi
|Als ik altijd naar die filiaal ga en ik koop iets altijd vriendelijk zo en dan grapjes dus zeer tevreden over de winkel en personeel