Meerdere malen wat gekocht. Altijd wel wat mis. Dit keer als kerstcadeau een horloge gekocht. De eerste welke gegeven werd was het bijhorende doosje van beschadigd. Met tegenzin werd een andere gepakt.
Het gratis beertje welke erbij hoorde moesten wij naar vragen en werd met een lang gezicht en een zucht gegeven.
Bij het uitpakken van het cadeau blijkt de batterij leeg...fijn dat dit zo wordt verkocht. Binnen een week terug naar Lucardi. Stom genoeg aankoopbon vergeten. Maar je zou verwachten dat dit uit service geen probleem zou xijn. Zelfs de verpakking met kerststicker zat er nog bij. Werden kort maar krachtig naar de deur verwezen: aankoopbon of 7,50 betalen voor het plaatsen van een nieuw batterijtje. En bedankt!
Lucardi Heerlen gaan we niet meer terug. Alleen de jonge dame was vriendelijk. (Mag ook gezegd worden)
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Lucardi
|
regelmatige verandering van aanbod en lopen regelmatig naar binnen vanwege( online) aanbiedingen. duidelijke presentatie en prijs aanduiding
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
vind het best een leuke zaak waar ik vaker kom
7.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Geen verbeterpunten, fijne winkel, niet te duur met goede kwaliteit sieraden
7.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Geen verbeterpunten, fijne winkel, niet te duur met goede kwaliteit sieraden
70 Reviews Plaats review
Romy
|Meerdere malen wat gekocht. Altijd wel wat mis. Dit keer als kerstcadeau een horloge gekocht. De eerste welke gegeven werd was het bijhorende doosje van beschadigd. Met tegenzin werd een andere gepakt.
Het gratis beertje welke erbij hoorde moesten wij naar vragen en werd met een lang gezicht en een zucht gegeven.
Bij het uitpakken van het cadeau blijkt de batterij leeg...fijn dat dit zo wordt verkocht. Binnen een week terug naar Lucardi. Stom genoeg aankoopbon vergeten. Maar je zou verwachten dat dit uit service geen probleem zou xijn. Zelfs de verpakking met kerststicker zat er nog bij. Werden kort maar krachtig naar de deur verwezen: aankoopbon of 7,50 betalen voor het plaatsen van een nieuw batterijtje. En bedankt!
Lucardi Heerlen gaan we niet meer terug. Alleen de jonge dame was vriendelijk. (Mag ook gezegd worden)
Klant van Lucardi
|regelmatige verandering van aanbod en lopen regelmatig naar binnen vanwege( online) aanbiedingen. duidelijke presentatie en prijs aanduiding
Klant van Lucardi
|vind het best een leuke zaak waar ik vaker kom
Klant van Lucardi
|Geen verbeterpunten, fijne winkel, niet te duur met goede kwaliteit sieraden
Klant van Lucardi
|Geen verbeterpunten, fijne winkel, niet te duur met goede kwaliteit sieraden