Niet geïnformeerd bij winkelsluiting in Ede.
Lingeriebon die twee maanden eerder in Ede was gekocht mocht kon niet meer verzilverd worden. Dit terwijl ik een maand geleden in de winkel was om te kijken naar de nieuwe voorjaarscollectie. Geen woord gerept over de sluiting van dit filiaal.
Schandalig!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van lincherie
|
Personeel is bekwaam en vriendelijk. Jammer dat bij twijfel gezegt wordt dat je het eens geprobeerd moet hebben, de prijzen zijn dergelijk hoog dat je een miskoop duur komt te staan. Daarnaast is geen geld retour bij terug brengen. Dus rustig thuis bekijken is niet mogelijk tenzij je besteld via de site. Dan moet je wel eerst betalen voor het opgestuurd wordt.
7.8
0
Mariet Arentsen
|
Deskundig personeel en hulpvaardig. Mooi assortiment. Wel wat duurdere merken, maar de pasvorm is uitstekend.
9.2
0
Gesponsord
Klant van lincherie
|
persoonlijke aandacht en deskundigheid dat is de kracht van LinCherie
4 Reviews Plaats review
Mariëlle
|Niet geïnformeerd bij winkelsluiting in Ede.
Lingeriebon die twee maanden eerder in Ede was gekocht mocht kon niet meer verzilverd worden. Dit terwijl ik een maand geleden in de winkel was om te kijken naar de nieuwe voorjaarscollectie. Geen woord gerept over de sluiting van dit filiaal.
Schandalig!
Klant van lincherie
|Personeel is bekwaam en vriendelijk. Jammer dat bij twijfel gezegt wordt dat je het eens geprobeerd moet hebben, de prijzen zijn dergelijk hoog dat je een miskoop duur komt te staan. Daarnaast is geen geld retour bij terug brengen. Dus rustig thuis bekijken is niet mogelijk tenzij je besteld via de site. Dan moet je wel eerst betalen voor het opgestuurd wordt.
Mariet Arentsen
|Deskundig personeel en hulpvaardig. Mooi assortiment. Wel wat duurdere merken, maar de pasvorm is uitstekend.
Klant van lincherie
|persoonlijke aandacht en deskundigheid dat is de kracht van LinCherie