Al de derde keer dat we naar de selfscan gestuurd worden. Gewoon voor onze neus de kassa dicht gegooid.
Gewoon de kar terug het gangpad in geduwd en lekker 50m verder boodschappen gedaan waar het personeel wel vriendelijk is.
De volgende keer blijft de kar weer staan maar dan is het byebye lidl.
En degene die je nu naar de selfscan stuurt is straks zijn baan kwijt. En dan maar huilen...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Luc
|
Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken maar als de kassa's dicht blijven om dan de klanten maar verplicht naar de selfscan te sturen dat vind ik er over. Gebeurt dit nog een keer dan blijft de kar staan. 50m verder zit de concurrentie waar we wel normaal kunnen winkelen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Karin
|
De verse broodjes in het weekend zijn de laatste tijd minder bijgevuld. Roombotercroissants en notenbroodjes met regelmaat niet voorradig. Jammer.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Hier ga ik altijd boodschappen doen. Fijne winkel.
7.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Winkel vaak rommelig, personeel niet altijd even vriendelijk, wel altijd veel verschillende aanbiedingen (met name non-food) van zeer goede kwaliteit
50 Reviews Plaats review
Luc
|Al de derde keer dat we naar de selfscan gestuurd worden. Gewoon voor onze neus de kassa dicht gegooid.
Gewoon de kar terug het gangpad in geduwd en lekker 50m verder boodschappen gedaan waar het personeel wel vriendelijk is.
De volgende keer blijft de kar weer staan maar dan is het byebye lidl.
En degene die je nu naar de selfscan stuurt is straks zijn baan kwijt. En dan maar huilen...
Luc
|Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken maar als de kassa's dicht blijven om dan de klanten maar verplicht naar de selfscan te sturen dat vind ik er over. Gebeurt dit nog een keer dan blijft de kar staan. 50m verder zit de concurrentie waar we wel normaal kunnen winkelen.
Karin
|De verse broodjes in het weekend zijn de laatste tijd minder bijgevuld. Roombotercroissants en notenbroodjes met regelmaat niet voorradig. Jammer.
Klant van Lidl
|Hier ga ik altijd boodschappen doen. Fijne winkel.
Klant van Lidl
|Winkel vaak rommelig, personeel niet altijd even vriendelijk, wel altijd veel verschillende aanbiedingen (met name non-food) van zeer goede kwaliteit