Veelal zijn de aanbiedingen uit dw folder niet aanwezig, oorzaak volgens personeel dat het niet geleverd is, en dat niet alleen tijdens de coronacrisis maar ook daarvoor. Dat is zwaar knudde!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
een beetje meer sfeer in de winkel zou wel mooi zijn
7.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
vaak geen aanbiedingen aanwezig. groenten vaak tegen bederven aan. koelingen niet op orde. de koudeketen wordt continu verbroken. ik vind dit als ervaringsdeskundige jammer. het kan simpel beter door het personeel te trainen, en ze te laten zien wat de gevolgen zijn.
3.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Je voelt je er thuis altijd gezellig en behulpzaam
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Ziet er altijd netjes en verzorgd uit en personeel altijd vriendelijk
39 Reviews Plaats review
W. v.d. Kruijs
|Veelal zijn de aanbiedingen uit dw folder niet aanwezig, oorzaak volgens personeel dat het niet geleverd is, en dat niet alleen tijdens de coronacrisis maar ook daarvoor. Dat is zwaar knudde!
Klant van Lidl
|een beetje meer sfeer in de winkel zou wel mooi zijn
Klant van Lidl
|vaak geen aanbiedingen aanwezig. groenten vaak tegen bederven aan. koelingen niet op orde. de koudeketen wordt continu verbroken. ik vind dit als ervaringsdeskundige jammer. het kan simpel beter door het personeel te trainen, en ze te laten zien wat de gevolgen zijn.
Klant van Lidl
|Je voelt je er thuis altijd gezellig en behulpzaam
Klant van Lidl
|Ziet er altijd netjes en verzorgd uit en personeel altijd vriendelijk