Vandaag mijn boodschappen gedaan voor mijzelf en de buurvrouw. Alles wat ik zocht was op voorraad. Bij de kassa zat Marcel. Een alleraardigste klantvriendelijke man. Hielp mij heel vlot en deed gelijk mijn boodschappen in de tassen. Zo'n fijn gebaar. Stond zo weer buiten
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jannie
|
Ik kom daar wekelijks. Marcel is edn hele goede medewerker altijd vriendelijk en humor. Ik vind het wel wat rommelig. Waarom al die A merken? Volgens mij gaat dat ten koste van andere artikelen. B.v. smeerbare roomboter al weken niet te krijgen. Moet dan naar een andere winkel.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Er mag wat meer sfeer in de winkel komen, dmv het werken met kleuren of een zacht achtergrond muziekje . Beter letten op dat er een doorgang blijft voor de winkelwagens , soms staan de voorraad dozen midden op de gangpad.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Sfeer is gezond .terug brengen van artikelen geen probleem. Geen gezeur van personeel dan. steeds bernieuwende artikelen verkrijgbaar. .Gaan met de tijd mee.
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Ik heb voor de Lidl gewoon geen negatieve punten, Misschien dat het tien ook aan de orde is.. Service, vriendelijkheid, eerder open dan de AH. Wij kwamen voorheen vaker bij de AH maar sinds dat de Lidl dichterbij is gekomen en meer service biedt dan de AH zijn we daar ook vaker te vinden..
6 Reviews Plaats review
Aukje Ebbens
|Vandaag mijn boodschappen gedaan voor mijzelf en de buurvrouw. Alles wat ik zocht was op voorraad. Bij de kassa zat Marcel. Een alleraardigste klantvriendelijke man. Hielp mij heel vlot en deed gelijk mijn boodschappen in de tassen. Zo'n fijn gebaar. Stond zo weer buiten
Jannie
|Ik kom daar wekelijks. Marcel is edn hele goede medewerker altijd vriendelijk en humor. Ik vind het wel wat rommelig. Waarom al die A merken? Volgens mij gaat dat ten koste van andere artikelen. B.v. smeerbare roomboter al weken niet te krijgen. Moet dan naar een andere winkel.
Klant van Lidl
|Er mag wat meer sfeer in de winkel komen, dmv het werken met kleuren of een zacht achtergrond muziekje . Beter letten op dat er een doorgang blijft voor de winkelwagens , soms staan de voorraad dozen midden op de gangpad.
Klant van Lidl
|Sfeer is gezond .terug brengen van artikelen geen probleem. Geen gezeur van personeel dan. steeds bernieuwende artikelen verkrijgbaar. .Gaan met de tijd mee.
Klant van Lidl
|Ik heb voor de Lidl gewoon geen negatieve punten, Misschien dat het tien ook aan de orde is.. Service, vriendelijkheid, eerder open dan de AH. Wij kwamen voorheen vaker bij de AH maar sinds dat de Lidl dichterbij is gekomen en meer service biedt dan de AH zijn we daar ook vaker te vinden..