Er werkt een jongeheer die heeft of de pik op mij of heeft het niet naar zijn zin met z'n baan.
Dit is de zoveelste aanvaring met hem,of hij heeft het te druk met kletsen en vriendjes of hij zegt gewoon heel simpel, gaat u toch naar een andere, er zijn er genoeg !
Oke serieus vraag ik.?
Als u een klacht heeft moet u maar naar een andere winkel gaan , nou ik was bijna in staat om mijn boodschappen twv ruim 124€ te laten staan en niet verder af te rekenen.
Ik heb zelf een winkel, maar als deze meneer bij mij zou werken had ik hem op non-actief gezet.
Wat een gast zeg !
Ik kom wekelijks veel boodschappen halen maar het is net wat ze willen, das pech klant weg.
Maar ik denk dat deze Lidl daar zich niet druk om maakt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Lidl
|
Er werkt een zeer vervelende werkneemster, die graag wil snauwen. Ik ga niet bij haar in de kassa rij, wacht liever elders dan dat ik bij haar moet. Verder is het een prettige winkel en scoren goed met de nieuwe bakkerij TOP TOP
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Prachtige winkel (groot, schoon, grote parkeer plaats) ruim vers assortiment.
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Lidl
|
Nieuwe bakkerij er mooi jammer dat het te kosten van de breedte van de paden ging mooie diepvriezers hebben het wel erg druk met aanvullen overdag
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Altijd verdchillende produkten voor een leuke prijs.
22 Reviews Plaats review
Een klant uit Den helder
|Er werkt een jongeheer die heeft of de pik op mij of heeft het niet naar zijn zin met z'n baan.
Dit is de zoveelste aanvaring met hem,of hij heeft het te druk met kletsen en vriendjes of hij zegt gewoon heel simpel, gaat u toch naar een andere, er zijn er genoeg !
Oke serieus vraag ik.?
Als u een klacht heeft moet u maar naar een andere winkel gaan , nou ik was bijna in staat om mijn boodschappen twv ruim 124€ te laten staan en niet verder af te rekenen.
Ik heb zelf een winkel, maar als deze meneer bij mij zou werken had ik hem op non-actief gezet.
Wat een gast zeg !
Ik kom wekelijks veel boodschappen halen maar het is net wat ze willen, das pech klant weg.
Maar ik denk dat deze Lidl daar zich niet druk om maakt.
Klant van Lidl
|Er werkt een zeer vervelende werkneemster, die graag wil snauwen. Ik ga niet bij haar in de kassa rij, wacht liever elders dan dat ik bij haar moet. Verder is het een prettige winkel en scoren goed met de nieuwe bakkerij TOP TOP
Klant van Lidl
|Prachtige winkel (groot, schoon, grote parkeer plaats) ruim vers assortiment.
Klant van Lidl
|Nieuwe bakkerij er mooi jammer dat het te kosten van de breedte van de paden ging mooie diepvriezers hebben het wel erg druk met aanvullen overdag
Klant van Lidl
|Altijd verdchillende produkten voor een leuke prijs.