Vandaag in actie gekomen hondenpoep van 10 met lang. Mooi niet. Kan er geen vinden. Een medewerker gevraagd. Deze kon volgens mij niet fatsoenlijk praten. Kon alleen zeggen dat ze er niet lagen. Dat ze er zelf mee adverteren is niet belangrijk. Service is nul.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Lidl
|
prijs, (vooral groente) en kwaliteit dik in orde.
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Ze zorgen dat je ook met een elektrische rolstoel binnen kunt, ze helpen als het nodig is, zijn vriendelijk, en natuurlijk in mijn geval finacieel aantrekkelijk.
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Lidl
|
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast is de kwaliteit van de groenten en het fruit beter dan in andere supermarktketens.
12 Reviews Plaats review
Daan
|Vandaag in actie gekomen hondenpoep van 10 met lang. Mooi niet. Kan er geen vinden. Een medewerker gevraagd. Deze kon volgens mij niet fatsoenlijk praten. Kon alleen zeggen dat ze er niet lagen. Dat ze er zelf mee adverteren is niet belangrijk. Service is nul.
Klant van Lidl
|prijs, (vooral groente) en kwaliteit dik in orde.
Klant van Lidl
|Ze zorgen dat je ook met een elektrische rolstoel binnen kunt, ze helpen als het nodig is, zijn vriendelijk, en natuurlijk in mijn geval finacieel aantrekkelijk.
Klant van Lidl
|Goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast is de kwaliteit van de groenten en het fruit beter dan in andere supermarktketens.
Klant van Lidl
|vooral de lage prijs, zeker van de groente.