Tot 3 x toe hadden we hulp nodig bij de zekfscan . Hulp kwam traag. 2x een brutale mond van 2 medewerkers. Aanbiedingen waren er niet. Ik KOM HIER NOOIT MEER.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Liz
|
Keizerslanden: voor de 2e keer stonden er geen boodschappenkarren binnen dus moest er een buiten in de regen ophalen. Veel schappen zijn op zondag en maandag leeg (7 dagen open = 7 dagen voorraad?), rommelige winkel, flessenautomaat doet het vaak niet en duurt erg lang voordat er iemand bijkomt, chagrijnig personeel, kassa-medewerkers hebben zoveel haast met scannen dat de voorganger nog niet alles ingepakt heeft.. ik ga maar eens een andere supermarkt proberen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Het zou fijn zijn als er niet steeds van personeel gewisseld zou worden
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Helaas stond de vestiging Karel de Groteplein op Keizerslanden niet aangegeven terwijl jullie hier al een paar jaar zitten.
Mijn ervaring is op die winkel gebaseerd
7.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Soms rommelig in de winkel vooral bij de actieartikelen, die liggen dan zo door elkaar dat je bijna niet kunt vinden wat je zoekt
22 Reviews Plaats review
Ditte
|Tot 3 x toe hadden we hulp nodig bij de zekfscan . Hulp kwam traag. 2x een brutale mond van 2 medewerkers. Aanbiedingen waren er niet. Ik KOM HIER NOOIT MEER.
Liz
|Keizerslanden: voor de 2e keer stonden er geen boodschappenkarren binnen dus moest er een buiten in de regen ophalen. Veel schappen zijn op zondag en maandag leeg (7 dagen open = 7 dagen voorraad?), rommelige winkel, flessenautomaat doet het vaak niet en duurt erg lang voordat er iemand bijkomt, chagrijnig personeel, kassa-medewerkers hebben zoveel haast met scannen dat de voorganger nog niet alles ingepakt heeft.. ik ga maar eens een andere supermarkt proberen.
Klant van Lidl
|Het zou fijn zijn als er niet steeds van personeel gewisseld zou worden
Klant van Lidl
|Helaas stond de vestiging Karel de Groteplein op Keizerslanden niet aangegeven terwijl jullie hier al een paar jaar zitten.
Mijn ervaring is op die winkel gebaseerd
Klant van Lidl
|Soms rommelig in de winkel vooral bij de actieartikelen, die liggen dan zo door elkaar dat je bijna niet kunt vinden wat je zoekt