Vorige week stond bij een stelling tuinartikelen de prijs 0,99 bij de kassa bleek het product 3,49 te zijn. Kassa medewerker belde collega ***. Deze vertelde dat hij bij t schap stond en er een duidelijke prijskaart stond waarop 3,49 stond. Ik heb de boodschappen in de auto gedaan en ben opnieuw de winkel ingegaan. Er stond geen prijskaart met de juiste prijskaart bij. Ik heb er een foto van genomen maar kreeg het product niet mee voor de prijs die erbij stond, wat vind u van deze misleiding???
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Uitstekend bereikbaar, zeer ruim assortiment, kwaliteit van producten, regelmatige acties vooral de xxl en de warme broodjes afdeling is een topper
9.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Fijne winkel met veel artikelen en goedkoop.
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
vers, lekker en goed van kwaliteit
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
9 mooie producten vriendelijke medewerkers ruimte in de paden parkeren goed
29 Reviews Plaats review
Y van der Lem
|Vorige week stond bij een stelling tuinartikelen de prijs 0,99 bij de kassa bleek het product 3,49 te zijn. Kassa medewerker belde collega ***. Deze vertelde dat hij bij t schap stond en er een duidelijke prijskaart stond waarop 3,49 stond. Ik heb de boodschappen in de auto gedaan en ben opnieuw de winkel ingegaan. Er stond geen prijskaart met de juiste prijskaart bij. Ik heb er een foto van genomen maar kreeg het product niet mee voor de prijs die erbij stond, wat vind u van deze misleiding???
Klant van Lidl
|Uitstekend bereikbaar, zeer ruim assortiment, kwaliteit van producten, regelmatige acties vooral de xxl en de warme broodjes afdeling is een topper
Klant van Lidl
|Fijne winkel met veel artikelen en goedkoop.
Klant van Lidl
|vers, lekker en goed van kwaliteit
Klant van Lidl
|9 mooie producten vriendelijke medewerkers ruimte in de paden parkeren goed