Kapsters zelf prima en aardig. Maar ik had een kleurabbonnement bij Alive kappers. Heel tevreden over. Helaas stopten zij. Toen werd ik gebeld door La Vie dat zij ook kleurabbonnementen hebben. Naar hen overgegaan. Maar niet te vergelijken met Alive. Zo werd ik daar altijd netjes gestyled. Nu niet meer. Toen ik vragen ging stellen per maik, kreeg ik geen antwoord. Uiteindelijk de salon binnen gegaan en de abbonnement opgezegd. Afhandeling zeer klantonvriendelijk en bedreigelijk
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Mirjam
|
Kleurabbonnement niet te vergelijken met Alive kappers. Geen service en prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Toen ik daar vragen over had per mail, kreeg ik geen antwoord. Afhandeling zeer ging klantontvriendelijk
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
M
|
Prima kapsalon, leuke en deskundige kapster. Jammer dat de eigenaar agressief en tamelijk psychisch gestoord is. Deze man verpest het voor de rest van de salon. De kapster zelf zijn ook erg bang voor hem. Ik ben geen klant meer om die reden.
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Jet
|
Trap niet in een abonnement ;
Na zeer slechte ervaringen geknipt en gekleurd worden in 2019 geen oplossingen door La Vie kappers voor de klacht.
Na een telefoontje van de salon alsnog terug geweest 3x in 1 maand om toch tot een goed resultaat te komen. Helaas wederom niet goed gekleurd en geknipt.
8 zekerheden wordt gegarandeerd echter kan La Vie kappers dit niet waar maken.
Jammer het vertrouwen van de klant wordt enorm geschonden.
Je hebt een abonnement en kan dus niet zomaar weg ondanks de klacht die niet opgelost wordt.
De eigenaar Dhr van Lavieren geeft geen oplossing dat betreur ik.
Zonder enige berichtgeving mail of via de post gedurende 15 mnd krijg je na 15 mnd een incasso in je brievenbus.
Ook daarin blijft Dhr van Lavieren eigenaar van La Vie kappers in gebreken.
Waarschuwing neem geen abonnement bij deze keten van kapperszaken La Vie.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Kees van de Leemkolk
|
wordt goed naar klant geluisterd. Alle medewerkers hebben goede capaciteiten
6 Reviews Plaats review
Mirre
|Kapsters zelf prima en aardig. Maar ik had een kleurabbonnement bij Alive kappers. Heel tevreden over. Helaas stopten zij. Toen werd ik gebeld door La Vie dat zij ook kleurabbonnementen hebben. Naar hen overgegaan. Maar niet te vergelijken met Alive. Zo werd ik daar altijd netjes gestyled. Nu niet meer. Toen ik vragen ging stellen per maik, kreeg ik geen antwoord. Uiteindelijk de salon binnen gegaan en de abbonnement opgezegd. Afhandeling zeer klantonvriendelijk en bedreigelijk
Mirjam
|Kleurabbonnement niet te vergelijken met Alive kappers. Geen service en prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Toen ik daar vragen over had per mail, kreeg ik geen antwoord. Afhandeling zeer ging klantontvriendelijk
M
|Prima kapsalon, leuke en deskundige kapster. Jammer dat de eigenaar agressief en tamelijk psychisch gestoord is. Deze man verpest het voor de rest van de salon. De kapster zelf zijn ook erg bang voor hem. Ik ben geen klant meer om die reden.
Jet
|Trap niet in een abonnement ;
Na zeer slechte ervaringen geknipt en gekleurd worden in 2019 geen oplossingen door La Vie kappers voor de klacht.
Na een telefoontje van de salon alsnog terug geweest 3x in 1 maand om toch tot een goed resultaat te komen. Helaas wederom niet goed gekleurd en geknipt.
8 zekerheden wordt gegarandeerd echter kan La Vie kappers dit niet waar maken.
Jammer het vertrouwen van de klant wordt enorm geschonden.
Je hebt een abonnement en kan dus niet zomaar weg ondanks de klacht die niet opgelost wordt.
De eigenaar Dhr van Lavieren geeft geen oplossing dat betreur ik.
Zonder enige berichtgeving mail of via de post gedurende 15 mnd krijg je na 15 mnd een incasso in je brievenbus.
Ook daarin blijft Dhr van Lavieren eigenaar van La Vie kappers in gebreken.
Waarschuwing neem geen abonnement bij deze keten van kapperszaken La Vie.
Kees van de Leemkolk
|wordt goed naar klant geluisterd. Alle medewerkers hebben goede capaciteiten