Op basis van mijn eigen ervaring zou ik deze vestiging niet aanbevelen.
Heb eind vorig jaar in eerste instantie een APK keuring gedaan in Roosendaal. Hier kwam slechts naar voren dat twee banden vervangen moesten worden. Dus zodoende nieuwe banden besteld en aangezien ik op de nieuwe APK datum in Roermond was, daar een afspraak gemaakt.
In de vestiging Roermond werd ik onbeschoft behandeld. Ze hebben mij daar aangegeven dat mijn voorruit (sterretje buiten het gezichtsveld) en remmen niet door de APK keuring kwamen. Discussie met de vestigingsmanager (dhr. Appel) was niet mogelijk. Hij deed dit werk tientallen jaren en ik was een leek. Ik werd beledigd en ik mocht maar ergens anders opflikkeren met mijn banden als ik irritant in discussie wilde gaan. Ik was bekend met de regels omtrent ruitschade en de remschijven en -blokken waren niet lang geleden bij de MB dealer vervangen. Dus even afgewacht tot mijn banden gemonteerd waren en om een herkeuring bij de RDW aangevraagd. De vestigingsmanager kon dit niet waarderen en heb daarna ook nog eens kwetsende verwensingen gehoord. Conclusie van de keurmeester van de RDW was dat mijn auto prima in orde was. De vestigingsmanager en Kwik-Fit hebben hierdoor enkele sancties vanuit de RDW gekregen.
Ik heb het hier niet bij gelaten en heb Kwik-Fit CS gemaild. Lang verhaal kort. Er zijn meerdere gesprekken geweest. De manager heeft mij proberen op te lichten, doordat er irritatie was ontstaan omdat ik wilde wachten totdat de APK keuring was gedaan. Kwik-Fit is nu (althans dat heb ik begrepen) bezig met een traject zodat de vestigingsmanager zijn leven kan beteren. Ik kreeg een kleine compensatie voor alle ellende. Ik heb het hierbij gelaten gezien de passende reactie vanuit het hoger management bij Kwik-Fit. Door de paar slechte reviews van de afgelopen tijd wilde ik toch mijn verhaal kwijt. Dus mijn advies aan medeklanten: Accepteer het gedrag niet van de vestigingsmanager en blijf zelf kritisch bij alle reparatiepunten.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ronnie Arens
|
Onbeschoft arrogant en klant onvriendelijk op zijn zachtst gezegd.
Proberen je op te lichten als dat niet lukt worden ze ook nog agressief.
Ik blijf van zelfsprekend voor goed weg daar!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
goed goede communicatie gehad over een apk keuring xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
7.5
0
1
Klant van Kwik-Fit
|
te veel rollende band werk vergeten dat er klanten staan te wachten
4 Reviews Plaats review
Nirojan
|Op basis van mijn eigen ervaring zou ik deze vestiging niet aanbevelen.
Heb eind vorig jaar in eerste instantie een APK keuring gedaan in Roosendaal. Hier kwam slechts naar voren dat twee banden vervangen moesten worden. Dus zodoende nieuwe banden besteld en aangezien ik op de nieuwe APK datum in Roermond was, daar een afspraak gemaakt.
In de vestiging Roermond werd ik onbeschoft behandeld. Ze hebben mij daar aangegeven dat mijn voorruit (sterretje buiten het gezichtsveld) en remmen niet door de APK keuring kwamen. Discussie met de vestigingsmanager (dhr. Appel) was niet mogelijk. Hij deed dit werk tientallen jaren en ik was een leek. Ik werd beledigd en ik mocht maar ergens anders opflikkeren met mijn banden als ik irritant in discussie wilde gaan. Ik was bekend met de regels omtrent ruitschade en de remschijven en -blokken waren niet lang geleden bij de MB dealer vervangen. Dus even afgewacht tot mijn banden gemonteerd waren en om een herkeuring bij de RDW aangevraagd. De vestigingsmanager kon dit niet waarderen en heb daarna ook nog eens kwetsende verwensingen gehoord. Conclusie van de keurmeester van de RDW was dat mijn auto prima in orde was. De vestigingsmanager en Kwik-Fit hebben hierdoor enkele sancties vanuit de RDW gekregen.
Ik heb het hier niet bij gelaten en heb Kwik-Fit CS gemaild. Lang verhaal kort. Er zijn meerdere gesprekken geweest. De manager heeft mij proberen op te lichten, doordat er irritatie was ontstaan omdat ik wilde wachten totdat de APK keuring was gedaan. Kwik-Fit is nu (althans dat heb ik begrepen) bezig met een traject zodat de vestigingsmanager zijn leven kan beteren. Ik kreeg een kleine compensatie voor alle ellende. Ik heb het hierbij gelaten gezien de passende reactie vanuit het hoger management bij Kwik-Fit. Door de paar slechte reviews van de afgelopen tijd wilde ik toch mijn verhaal kwijt. Dus mijn advies aan medeklanten: Accepteer het gedrag niet van de vestigingsmanager en blijf zelf kritisch bij alle reparatiepunten.
Ronnie Arens
|Onbeschoft arrogant en klant onvriendelijk op zijn zachtst gezegd.
Proberen je op te lichten als dat niet lukt worden ze ook nog agressief.
Ik blijf van zelfsprekend voor goed weg daar!
Trendbox Panel
|goed
goede communicatie gehad over een apk keuring xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Klant van Kwik-Fit
|te veel rollende band werk vergeten dat er klanten staan te wachten