TOTALE TELEURSTELLING in de vloeren service van de Kwantum!
Ik ga voor het eerst samenwonen met mijn vriendin en daar hoort een mooie nieuwe vloer bij.
Wij zijn bij de kwantum geweest en omdat we geen ervaring hebben met vloeren leggen en omdat we een mooi resultaat voor ogen hadden, zijn we niet te beroerd om daar voor te betalen.
We hebben daar in de winkel met onze plattegrond uitgelegd wat we voor ogen hadden en hoe de ruimtes eruit zien.
Er werd ons vanalles beloofd om de verkoop rond te maken.
De eerste stoffeerders kwamen al scheldend in hun moedertaal binnen en ze vertelde mij dat ze de vloer eerst moesten egaliseren. Ze schreven een flink bedrag van rond de 1000 euro op een stukje karton dat ze van de verpakking van het laminaat trokken en vroegen mij om dit meteen te betalen (zwart). Dan gingen ze van het weekend wel even de vloer leggen. Uiteraard ben ik hier niet mee akkoord gegaan en heb de beste heren de deur gewezen.
Ik ben naar de kwantum gegaan en daar werd al snel duidelijk dat ik een andere ondervloer nodig had. Die moest ik nog even betalen en toen kwam de tweede stoffeerder.
Meneer was in ze eentje en kwam klagend binnen over dat hij niet genoeg betaald zou krijgen, want de kwantum had de ruimtes niet goed doorgegeven. (Nogmaals ik heb daar met plattegronden mij laten adviseren wat ik moest aankopen) Meneer ging uiteindelijk na heen en weer gebel aan het werk.
Hij bleek het niet te gaan redden in een dag, wat mij al niet verbaasde aangezien hij in zijn eentje kwam. Hij zou nog even doorgaan en de rest op maandag afmaken. (Op het moment dat ik de deur uitging heeft meneer niks meer uitgevoerd)
Hij vertelde mij dat hij waarschijnlijk niet genoeg plakplinten had. Hij zou ze even tellen en de rest maandag even meenemen.
Ik was blij dat hij mij wel even ging helpen.
Maandag kwam meneer terug en vertelde mij dat hij de plakplinten niet ging doen. Dat was niet inbegrepen. Hij had ze ook niet meegenomen.
Ik zit momenteel met een boven verdieping met geen enkel plakplintje. Beneden is nog niet af. Ik krijg na 7 dagen te wachten op antwoord van de kwantum, te horen dat ze mij niet verder kunnen helpen omdat ze geen service los kunnen regelen. Terwijl ik zelf de plakplintjes al heb gekocht.
Kortom naast een slechte service en advies ook GEEN eindresultaat en ik mag nu onervaren nog even 2 dagen op mijn knieën. Dit terwijl ik ze er gewoon voor heb betaald. Het voelt als diefstal en wij gaan nooit meer terug naar de winkels van de Kwantum.
Ik verwacht een uitgebreid excuses en dat het werk "SPOEDIG" wordt afgemaakt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan maas
|
Geheel volgens de geldende regels (denk ik werd er om de 2 minuten als ik iets vroeg ) kocht ik daar 4 meter tapijt, bij de kassa wachte ik op mijn tapijt kwam de vrolijke verkoper aan met een rol tapijt ik vertelde hem dat het opgevouwen moest weer vrolijk zij hij dat ik dat zelf moest doen.
Dus voor de krappe ruimte voor de kassa stond ik daar te klooie onder het toeziende oog van 2 medewerkers van kwantum , maar het is me gelukt.
Toen ik nogsteeds vriendelijk hen bedankte keken ze me aan of ze sneeuw zagen branden, ze begrepen mij denk ik niet tenslotte hadden ze alleen maar staan kijken
Jan maas
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marjon
|
Beetje rommelig maar wel leuke spulletjes dat ook betaalbaar is
7.6
0
Carla Gelens-Fritsch
|
Ik had 2 vloerkleden nodig van verschillende afmeting. Één van de twee maten kon ik niet vinden. Ik werd goed geholpen door een personeelslid die ieder kleed afzonderlijk bekeek. Aan de andere kant was het meisje achter de kassa weer erg teleurstellend. Wij moesten de kleden even achterlaten omdat we op de fiets waren. Bij terugkomst ( uur later ) wist ze al weer niet meer wie we waren.
8.0
0
Mandy van de Merbel
|
Goede service, groot assortiment, goede prijs-kwaliteit verhouding, alleen wel een wat rommelige indruk
48 Reviews Plaats review
Roy
|TOTALE TELEURSTELLING in de vloeren service van de Kwantum!
Ik ga voor het eerst samenwonen met mijn vriendin en daar hoort een mooie nieuwe vloer bij.
Wij zijn bij de kwantum geweest en omdat we geen ervaring hebben met vloeren leggen en omdat we een mooi resultaat voor ogen hadden, zijn we niet te beroerd om daar voor te betalen.
We hebben daar in de winkel met onze plattegrond uitgelegd wat we voor ogen hadden en hoe de ruimtes eruit zien.
Er werd ons vanalles beloofd om de verkoop rond te maken.
De eerste stoffeerders kwamen al scheldend in hun moedertaal binnen en ze vertelde mij dat ze de vloer eerst moesten egaliseren. Ze schreven een flink bedrag van rond de 1000 euro op een stukje karton dat ze van de verpakking van het laminaat trokken en vroegen mij om dit meteen te betalen (zwart). Dan gingen ze van het weekend wel even de vloer leggen. Uiteraard ben ik hier niet mee akkoord gegaan en heb de beste heren de deur gewezen.
Ik ben naar de kwantum gegaan en daar werd al snel duidelijk dat ik een andere ondervloer nodig had. Die moest ik nog even betalen en toen kwam de tweede stoffeerder.
Meneer was in ze eentje en kwam klagend binnen over dat hij niet genoeg betaald zou krijgen, want de kwantum had de ruimtes niet goed doorgegeven. (Nogmaals ik heb daar met plattegronden mij laten adviseren wat ik moest aankopen) Meneer ging uiteindelijk na heen en weer gebel aan het werk.
Hij bleek het niet te gaan redden in een dag, wat mij al niet verbaasde aangezien hij in zijn eentje kwam. Hij zou nog even doorgaan en de rest op maandag afmaken. (Op het moment dat ik de deur uitging heeft meneer niks meer uitgevoerd)
Hij vertelde mij dat hij waarschijnlijk niet genoeg plakplinten had. Hij zou ze even tellen en de rest maandag even meenemen.
Ik was blij dat hij mij wel even ging helpen.
Maandag kwam meneer terug en vertelde mij dat hij de plakplinten niet ging doen. Dat was niet inbegrepen. Hij had ze ook niet meegenomen.
Ik zit momenteel met een boven verdieping met geen enkel plakplintje. Beneden is nog niet af. Ik krijg na 7 dagen te wachten op antwoord van de kwantum, te horen dat ze mij niet verder kunnen helpen omdat ze geen service los kunnen regelen. Terwijl ik zelf de plakplintjes al heb gekocht.
Kortom naast een slechte service en advies ook GEEN eindresultaat en ik mag nu onervaren nog even 2 dagen op mijn knieën. Dit terwijl ik ze er gewoon voor heb betaald. Het voelt als diefstal en wij gaan nooit meer terug naar de winkels van de Kwantum.
Ik verwacht een uitgebreid excuses en dat het werk "SPOEDIG" wordt afgemaakt.
Jan maas
|Geheel volgens de geldende regels (denk ik werd er om de 2 minuten als ik iets vroeg ) kocht ik daar 4 meter tapijt, bij de kassa wachte ik op mijn tapijt kwam de vrolijke verkoper aan met een rol tapijt ik vertelde hem dat het opgevouwen moest weer vrolijk zij hij dat ik dat zelf moest doen.
Dus voor de krappe ruimte voor de kassa stond ik daar te klooie onder het toeziende oog van 2 medewerkers van kwantum , maar het is me gelukt.
Toen ik nogsteeds vriendelijk hen bedankte keken ze me aan of ze sneeuw zagen branden, ze begrepen mij denk ik niet tenslotte hadden ze alleen maar staan kijken
Jan maas
Marjon
|Beetje rommelig maar wel leuke spulletjes dat ook betaalbaar is
Carla Gelens-Fritsch
|Ik had 2 vloerkleden nodig van verschillende afmeting. Één van de twee maten kon ik niet vinden. Ik werd goed geholpen door een personeelslid die ieder kleed afzonderlijk bekeek. Aan de andere kant was het meisje achter de kassa weer erg teleurstellend. Wij moesten de kleden even achterlaten omdat we op de fiets waren. Bij terugkomst ( uur later ) wist ze al weer niet meer wie we waren.
Mandy van de Merbel
|Goede service, groot assortiment, goede prijs-kwaliteit verhouding, alleen wel een wat rommelige indruk