Nooit hier houten lamellen bestellen!
We willen niet weer ons verhaal tot in de detail vertellen maar in het kort zal ik vertellen wat er zich heeft afgespeeld de laatste 7 maanden.
Onze dochter heeft in april 2 houten lamellen besteld in de vestiging Gorinchem. Toen deze hingen bleek bij 1 lamel het open en dicht systeem niet te werken. Zonder probleem werd er een nieuwe besteld. Toen we deze gingen ophangen zagen we dat deze 4 banden had ipv 3. Weer terug. Weer werden er nieuwe besteld. Dit ging allemaal zonder problemen maar wel met levertijden van 4 tot 6 weken. En u moet weten ze wonen in een oude woning met hoge plafonds. Het is niet zo makkelijk om deze lammelen iedere keer op te hangen en we moeten er ook een extra hoge trap voor lenen. Door een medewerkster van de klantenservice die ons belde naar aanleiding van een gestuurde mail met deze klacht. Werd ons een cadeau bon van 2x40 euro toegezegd om tegemoet te komen in het ophangen van de lamellen.
Deze hebben we NIET gekregen van de vestiging in Gorinchem.
We hadden immers al 50 euro korting gekregen ter compensatie omdat het open en dichtsysteem de eerste keer niet werkte. Nu heeft onze dochter weer pech en is het ophangsysteem bij 1 lamel afgebroken. We hebben geen vertrouwen meer in deze lamellen en dat werd in het filiaal Gorinchem begrepen en kregen we ons geld terug. Maar …. Onze dochter woont zoals eerder vermeld in een oude bovenwoning met enkele beglazing. De houten lamellen hielden echt wel wat kou tegen ( volgens de bedrijsleidster in de winkel was dat minimaal) maar nu hangt er dus NIETS voor de ramen want om ons geld terug te krijgen moesten we de lamellen wel in het filiaal inleveren. Als tegemoetkoming voor alle ellende en het feit dat ze met buitentemperaturen onder nul zonder raambekleding zitten ( Want voor nieuwe lamellen is er overal een levertijd van minimaal 4 weken) hebben wij de bedrijfsleidster om een cadeaubon gevraagd van 100 euro.
En wederom deze NIET gekregen!!!
Ik wil graag vertellen hoe teleurgesteld wij zijn. Ik vroeg enkel om onze dochter een cadeaubon van 100 euro te geven. Ter compensatie omdat we nu na 7 maanden even ver zijn als in april dus met kale ramen. En niet 1x niet 2x maar 3x lamellen hebben opgehaald, opgehangen, afgehaald en weer teruggebracht.
Een cadeaubon van 100 euro??
Vragen wij nu zoiets raars??????
Met vriendelijke groet
Angelique Kandiltsios
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Kwantum
|
Loop hier nog wel eens naar binnen. Laatste 2 jaar niets meer gekocht, kan hier zelden slagen
4.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Kwantum
|
Leuk assortiment , geen verbeteringen nodig!! Het is zo goed!
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
R.V.
|
Ik vond de winkel vrij saai en weinig personeel die mij konden helpen.
6.0
0
Klant van Kwantum
|
Kantum is een prettige winkel, niet duur,leuk assortiment.
18 Reviews Plaats review
Angelique Kandiltsios
|Nooit hier houten lamellen bestellen!
We willen niet weer ons verhaal tot in de detail vertellen maar in het kort zal ik vertellen wat er zich heeft afgespeeld de laatste 7 maanden.
Onze dochter heeft in april 2 houten lamellen besteld in de vestiging Gorinchem. Toen deze hingen bleek bij 1 lamel het open en dicht systeem niet te werken. Zonder probleem werd er een nieuwe besteld. Toen we deze gingen ophangen zagen we dat deze 4 banden had ipv 3. Weer terug. Weer werden er nieuwe besteld. Dit ging allemaal zonder problemen maar wel met levertijden van 4 tot 6 weken. En u moet weten ze wonen in een oude woning met hoge plafonds. Het is niet zo makkelijk om deze lammelen iedere keer op te hangen en we moeten er ook een extra hoge trap voor lenen. Door een medewerkster van de klantenservice die ons belde naar aanleiding van een gestuurde mail met deze klacht. Werd ons een cadeau bon van 2x40 euro toegezegd om tegemoet te komen in het ophangen van de lamellen.
Deze hebben we NIET gekregen van de vestiging in Gorinchem.
We hadden immers al 50 euro korting gekregen ter compensatie omdat het open en dichtsysteem de eerste keer niet werkte. Nu heeft onze dochter weer pech en is het ophangsysteem bij 1 lamel afgebroken. We hebben geen vertrouwen meer in deze lamellen en dat werd in het filiaal Gorinchem begrepen en kregen we ons geld terug. Maar …. Onze dochter woont zoals eerder vermeld in een oude bovenwoning met enkele beglazing. De houten lamellen hielden echt wel wat kou tegen ( volgens de bedrijsleidster in de winkel was dat minimaal) maar nu hangt er dus NIETS voor de ramen want om ons geld terug te krijgen moesten we de lamellen wel in het filiaal inleveren. Als tegemoetkoming voor alle ellende en het feit dat ze met buitentemperaturen onder nul zonder raambekleding zitten ( Want voor nieuwe lamellen is er overal een levertijd van minimaal 4 weken) hebben wij de bedrijfsleidster om een cadeaubon gevraagd van 100 euro.
En wederom deze NIET gekregen!!!
Ik wil graag vertellen hoe teleurgesteld wij zijn. Ik vroeg enkel om onze dochter een cadeaubon van 100 euro te geven. Ter compensatie omdat we nu na 7 maanden even ver zijn als in april dus met kale ramen. En niet 1x niet 2x maar 3x lamellen hebben opgehaald, opgehangen, afgehaald en weer teruggebracht.
Een cadeaubon van 100 euro??
Vragen wij nu zoiets raars??????
Met vriendelijke groet
Angelique Kandiltsios
Klant van Kwantum
|Loop hier nog wel eens naar binnen. Laatste 2 jaar niets meer gekocht, kan hier zelden slagen
Klant van Kwantum
|Leuk assortiment , geen verbeteringen nodig!! Het is zo goed!
R.V.
|Ik vond de winkel vrij saai en weinig personeel die mij konden helpen.
Klant van Kwantum
|Kantum is een prettige winkel, niet duur,leuk assortiment.