Er wordt vaak bij het kopen van medicatie gevraagd of je vragen hebt, als je deze hebt leest de medewerker de bijsluiter (voor) terwijl je die ook zelf kunt lezen. Ik heb ook een aantal keer mee gemaakt dat medewerkers stonden te roddelen en kletsen met elkaar terwijl ze bezig waren met afrekenen aan de kassa of als een klant wat wilde vragen ( ik weet niet of deze mensen er nog werken omdat ik de laatste tijd naar een andere vestiging ga dicht bij mijn werk ipv dicht bij huis)
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Kruidvat
|
Ondanks de verbouwing blijft de vestiging in Breukelen aan de krappe kant waardoor het toch snel een rommelige indruk geeft.
7.7
0
jeannette
|
Wat er zeker moet verbeteren is de klantvriendelijkheid. Ze staan liever te praten met elkaar dan dat zij helpen. Ook melden ze rustig dat ze last hebben van iets, alsof ik daar behoefte aan heb om dat te weten.
Het is altijd een rotzooi pallets staan voor de schappen waardoor ik er vaak niet bij kan, maar opzij zetten is teveel moeite.
Ik bestel meestal online omdat ik de producten en prijs goed vind, maar de winkel vind ik verschrikkelijk.
5.1
0
Klant van Kruidvat
|
Ik ben blij met de uitbreiding van de winkel. Het is wel even wennen maar ziet er veel overzichtelijker uit.
7.9
0
Els
|
Sinds de verbouwing is het nog gezelliger winkelen dan voorheen. Assortiment lijkt ook groter.
25 Reviews Plaats review
Klant van Kruidvat
|Er wordt vaak bij het kopen van medicatie gevraagd of je vragen hebt, als je deze hebt leest de medewerker de bijsluiter (voor) terwijl je die ook zelf kunt lezen. Ik heb ook een aantal keer mee gemaakt dat medewerkers stonden te roddelen en kletsen met elkaar terwijl ze bezig waren met afrekenen aan de kassa of als een klant wat wilde vragen ( ik weet niet of deze mensen er nog werken omdat ik de laatste tijd naar een andere vestiging ga dicht bij mijn werk ipv dicht bij huis)
Klant van Kruidvat
|Ondanks de verbouwing blijft de vestiging in Breukelen aan de krappe kant waardoor het toch snel een rommelige indruk geeft.
jeannette
|Wat er zeker moet verbeteren is de klantvriendelijkheid. Ze staan liever te praten met elkaar dan dat zij helpen. Ook melden ze rustig dat ze last hebben van iets, alsof ik daar behoefte aan heb om dat te weten.
Het is altijd een rotzooi pallets staan voor de schappen waardoor ik er vaak niet bij kan, maar opzij zetten is teveel moeite.
Ik bestel meestal online omdat ik de producten en prijs goed vind, maar de winkel vind ik verschrikkelijk.
Klant van Kruidvat
|Ik ben blij met de uitbreiding van de winkel. Het is wel even wennen maar ziet er veel overzichtelijker uit.
Els
|Sinds de verbouwing is het nog gezelliger winkelen dan voorheen. Assortiment lijkt ook groter.