ze gunnen je de tijd en denken volledig met je mee
9.3
0
Klant van KPN Business Center
|
Klachten worden goed opgelost bij de speciale balie.
7.8
0
Jan Willem Meijer
|
Een eens goed en mooi bedrijf dat nu door slechte service en bij zelf gemaakte fouten niet het fatsoen heeft dit toe te geven en goed op te lossen.
Zeer lastig om de goede mederwerkers te vinden die wel meedenken en oplossingen proberen aan te dragen.
Op klachten worden geen enkele reactie gegeven ook al probeer je in eerste instantie dit netjes en open bespreekbaar aan te geven.
Erg jammer want het kan veel beter zoals verschillende medewerkers ook zelf toegeven.
KPN medewerkers durven geen verantwoordelijkheid te nemen en worden teveel van bovenaf aangestuurd waardoor ze geen eigen beslissing schijnen te mogen of durven nemen.
3 Reviews Plaats review
Roelof
|ze gunnen je de tijd en denken volledig met je mee
Klant van KPN Business Center
|Klachten worden goed opgelost bij de speciale balie.
Jan Willem Meijer
|Een eens goed en mooi bedrijf dat nu door slechte service en bij zelf gemaakte fouten niet het fatsoen heeft dit toe te geven en goed op te lossen.
Zeer lastig om de goede mederwerkers te vinden die wel meedenken en oplossingen proberen aan te dragen.
Op klachten worden geen enkele reactie gegeven ook al probeer je in eerste instantie dit netjes en open bespreekbaar aan te geven.
Erg jammer want het kan veel beter zoals verschillende medewerkers ook zelf toegeven.
KPN medewerkers durven geen verantwoordelijkheid te nemen en worden teveel van bovenaf aangestuurd waardoor ze geen eigen beslissing schijnen te mogen of durven nemen.