Betaald voor 12 uur in het weekend, betekend niet dat het de eerst volgende werkdag verstuurd word. Op een mail met de vraag of er al iets meer bekend is word gewoon niet geantwoord, echter ontvang ik die zelfde dag dan wel ineens een bericht dat het verzonden is. Bestelling ontvangen nogal raar ingepakt, alles in 1 zakje gepropt en een gedeelte van mijn bestelling mist. Hier krijg ik als reactie "oh het moet er wel inzitten want het is klaar gelegd ik start een onderzoek" Als het goed is ontvang ik alsnog de missende items maar een lesje klantenservice kunnen ze wel gebruiken, ondanks de fijne prijsjes weet ik niet of ik in de toekomst nog terug keer als klant.. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
S. Gijsbers
|
Verzenddozen besteld in een specifieke maat. Voor 12 uur besteld, is een week later verzonden, en niet zoals op de website staat dezelfde dag. Als je dan na een paar dagen belt krijg je een of andere vrouw aan de telefoon die zeer beledigd is als je netjes verteld dat je nog geen verzendbevestiging gehad hebt en vraagt of ze het verzonden hebben of dat er iets misgegaan is bij het versturen van de track en trace code? "Hoe bedoel je?! Het nieuwjaar zat ertussen! Natuurlijk hebben we het nog niet verzonden!" Hoewel we al 3 werkdagen (dus 1 januari niet meegerekend) verder waren.
Dan krijg je het verhaal dat ze er alleen voorstond en de order hopelijk maandag (een week na de order) verzonden zal worden. "Het was bij ons nou eenmaal ook kerst en nieuwjaar". Op mijn enigszins verbouwereerde antwoord dat dat hier ook het geval was (ook familiebedrijf en ook ik stond alleen) maar de orders toch echt op tijd de deur uitgingen, kreeg ik een zeer onsmakelijke en zeer sarcastische "goh wat goed van je". Kocht vaak wat bij ze op de beurzen, maar zal hier noooooooit meer iets zakelijk bestellen en ook bij een beurs met een ruime bocht om ze heen lopen.
Ik daarentegen kreeg de dozen binnen om 12.15, een doos voor Amerika (die dus vertraging opliep door dit gezeur), gevuld, aangemeld, douane formulieren in orde en om 14.30 stond Fedex voor de deur om hem mee te nemen.... Ik weet namelijk wel hoe ik orders moet vervullen ;)
Ik had het nog niet eens erg gevonden als er netjes excuses waren aangeboden voor de vertraging, in plaats van een geërgerd "het was hier ook kerst" en de nare reactie op het feit dat sommige bedrijven zich wel serieus aan hun levertijden houden. Ook als ze in een familiebedrijf er met de feestdagen alleen voor staan! Zakelijke klanten, ga aub met een enorme bocht om deze lui heen, van professionaliteit hebben ze geen kaas gegeten. Consumenten, niet als je haast hebt of houdt van klantenservice.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
H-S
|
Website doet het niet telefoon word niet opgenomen je hoeft niet in te spreken omdat ze het niet beluisteren dat vertellen ze zelf, dan mag je je bestelling telefonisch door geven en zijn ze je betaling kwijt en dan is het o sorry ik heb hem gevonden uit eindelijk krijg je het thuis gestuurd hebben ze het verkeerde artikel gestuurd , om het terug te sturen zijn de kosten voor je zelf terwijl zij de fouten maken en als ze zeggen dat ze het niet hebben ontvangen heb je helemaal al niets dus de kosten daar van lopen enorm op want dan moet je het aangetekend verzenden en als je dan mailt dat je teleurgesteld bent geven ze totaal geen antwoord meer over de verzendkosten berekenen ze ook nog een 21% .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cindy
|
Op aanraden van iemand anders kwam ik bij Kimya, prijzen zijn inderdaad oke en het is ook prettig dat er kleinere aantallen te koop zijn. Echter bij mijn levering miste ik een artikel.
Ik vond het erg vervelend dat er door de medewerkers getwijfeld werd aan mijn melding en dat ik zelfs in een 'welles, nietus"spelletje terecht kwam. De artikelen waren verstuurd in twee op elkaar geplakte dozen en zelfs de vervoerder werd er van beschuldigd dat dat wel eens de oorzaak zou kunnen zijn van het kwijt geraakte envelopje. 200% zeker hadden ze het in de doos gestopt. 500% was het niet aangekomen. Ik heb alles uit elkaar getrokken, maar nee. Het was vrijdagmiddag, mijn bestelling moest de deur uit, maar Kimya liet niets meer van zich horen. Gezien het artikel niet zo heel duur was heb ik het maar laten varen, met de gedachte: daar bestellen we nooit meer. Nu, dinsdag, een paar dagen later ligt er ineens een envelop met een nalevering van mijn vermiste artikel, zonder verdere communicatie.
Wel opgelost dus door Kimya, maar niet echt een prettige ervaring, ik weet nog niet of ik er nog eens ga bestellen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Leonie
|
Prima producten voor een redelijke prijs. Goede service en de producten zijn snel geleverd.
8 Reviews Plaats review
Lisanne
|Betaald voor 12 uur in het weekend, betekend niet dat het de eerst volgende werkdag verstuurd word. Op een mail met de vraag of er al iets meer bekend is word gewoon niet geantwoord, echter ontvang ik die zelfde dag dan wel ineens een bericht dat het verzonden is. Bestelling ontvangen nogal raar ingepakt, alles in 1 zakje gepropt en een gedeelte van mijn bestelling mist. Hier krijg ik als reactie "oh het moet er wel inzitten want het is klaar gelegd ik start een onderzoek" Als het goed is ontvang ik alsnog de missende items maar een lesje klantenservice kunnen ze wel gebruiken, ondanks de fijne prijsjes weet ik niet of ik in de toekomst nog terug keer als klant.. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
S. Gijsbers
|Verzenddozen besteld in een specifieke maat. Voor 12 uur besteld, is een week later verzonden, en niet zoals op de website staat dezelfde dag. Als je dan na een paar dagen belt krijg je een of andere vrouw aan de telefoon die zeer beledigd is als je netjes verteld dat je nog geen verzendbevestiging gehad hebt en vraagt of ze het verzonden hebben of dat er iets misgegaan is bij het versturen van de track en trace code? "Hoe bedoel je?! Het nieuwjaar zat ertussen! Natuurlijk hebben we het nog niet verzonden!" Hoewel we al 3 werkdagen (dus 1 januari niet meegerekend) verder waren.
Dan krijg je het verhaal dat ze er alleen voorstond en de order hopelijk maandag (een week na de order) verzonden zal worden. "Het was bij ons nou eenmaal ook kerst en nieuwjaar". Op mijn enigszins verbouwereerde antwoord dat dat hier ook het geval was (ook familiebedrijf en ook ik stond alleen) maar de orders toch echt op tijd de deur uitgingen, kreeg ik een zeer onsmakelijke en zeer sarcastische "goh wat goed van je". Kocht vaak wat bij ze op de beurzen, maar zal hier noooooooit meer iets zakelijk bestellen en ook bij een beurs met een ruime bocht om ze heen lopen.
Ik daarentegen kreeg de dozen binnen om 12.15, een doos voor Amerika (die dus vertraging opliep door dit gezeur), gevuld, aangemeld, douane formulieren in orde en om 14.30 stond Fedex voor de deur om hem mee te nemen.... Ik weet namelijk wel hoe ik orders moet vervullen ;)
Ik had het nog niet eens erg gevonden als er netjes excuses waren aangeboden voor de vertraging, in plaats van een geërgerd "het was hier ook kerst" en de nare reactie op het feit dat sommige bedrijven zich wel serieus aan hun levertijden houden. Ook als ze in een familiebedrijf er met de feestdagen alleen voor staan! Zakelijke klanten, ga aub met een enorme bocht om deze lui heen, van professionaliteit hebben ze geen kaas gegeten. Consumenten, niet als je haast hebt of houdt van klantenservice.
H-S
|Website doet het niet telefoon word niet opgenomen je hoeft niet in te spreken omdat ze het niet beluisteren dat vertellen ze zelf, dan mag je je bestelling telefonisch door geven en zijn ze je betaling kwijt en dan is het o sorry ik heb hem gevonden uit eindelijk krijg je het thuis gestuurd hebben ze het verkeerde artikel gestuurd , om het terug te sturen zijn de kosten voor je zelf terwijl zij de fouten maken en als ze zeggen dat ze het niet hebben ontvangen heb je helemaal al niets dus de kosten daar van lopen enorm op want dan moet je het aangetekend verzenden en als je dan mailt dat je teleurgesteld bent geven ze totaal geen antwoord meer over de verzendkosten berekenen ze ook nog een 21% .
Cindy
|Op aanraden van iemand anders kwam ik bij Kimya, prijzen zijn inderdaad oke en het is ook prettig dat er kleinere aantallen te koop zijn. Echter bij mijn levering miste ik een artikel.
Ik vond het erg vervelend dat er door de medewerkers getwijfeld werd aan mijn melding en dat ik zelfs in een 'welles, nietus"spelletje terecht kwam. De artikelen waren verstuurd in twee op elkaar geplakte dozen en zelfs de vervoerder werd er van beschuldigd dat dat wel eens de oorzaak zou kunnen zijn van het kwijt geraakte envelopje. 200% zeker hadden ze het in de doos gestopt. 500% was het niet aangekomen. Ik heb alles uit elkaar getrokken, maar nee. Het was vrijdagmiddag, mijn bestelling moest de deur uit, maar Kimya liet niets meer van zich horen. Gezien het artikel niet zo heel duur was heb ik het maar laten varen, met de gedachte: daar bestellen we nooit meer. Nu, dinsdag, een paar dagen later ligt er ineens een envelop met een nalevering van mijn vermiste artikel, zonder verdere communicatie.
Wel opgelost dus door Kimya, maar niet echt een prettige ervaring, ik weet nog niet of ik er nog eens ga bestellen.
Leonie
|Prima producten voor een redelijke prijs. Goede service en de producten zijn snel geleverd.