Na 3.5 maand is mijn geduld nu een beetje op. Mijn keuken is nog steeds niet opgeleverd.
Hierbij onze verklaring:
Als we telefonisch bellen, 1week voor aanvang werkzaamheden, dat onze technieker een corona besmetting heeft en de voorbereiding misschien niet tijdig gedaan geraken, wordt er meteen gesproken over een boete.
Bij oplevering blijkt dat er fout ingemeten is en dat de keuken niet zoals afgesproken tijdig kan geplaatst worden. Er zijn 2 opmetingen gebeurt voor aanvang van de werkzaamheden. Deze 2 opmetingen hadden te maken met de muur in kwestie! Als het design niet kan uitgevoerd worden, moest dit beslist worden voor plaatsing.
De keuken wordt scheef achtergelaten na eerste installatie! Vraag maar na bij uw techniekers.
Met scheef bedoelen we dat aan de ene kant van het eiland een spleet zit van 2 cm die schuin loopt naar 0.5cm en de andere kant een spleet van 1.5cm naar 0cm loopt.
Met scheef bedoelen we dat de schuiven hoger staan dan andere.
Met scheef bedoelen we dat het blad niet evenwijdig loopt met de kasten eronder.
2 maanden later komen jullie pas terug om de restpunten af te werken. Bij binnenkomst lieten de techniekers al direct weten dat de werkzaamheden met de keuken niet overeenkomen met de werkzaamheden op hun bon. Vergeet niet dat ik al 2 maanden op een scheve geplaatste keuken sta te kijken!
Na een goede 6uur werkzaamheden staat de keuken er nu recht bij, enkel kunnen ze het gat tussen muur en blad niet volledig dichtwerken, dus maw mijn keuken is nog steeds niet afgewerkt.
3 Weken later een offerte van 1000€ in de mailbox.
We zijn dus 3,5 maanden verder, keuken is niet af zoals overeengekomen en ik ontvang een offerte waarbij ik extra moet betalen omdat jullie een keuken designen maar niet kunnen waarmaken?
Vergeet niet dat er 2 keer opgemeten is geweest voor aanvang van de werkzaamheden.
Nu zijn we weer 2 weken verder en geen respons.
Telefonisch niet bereikbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Broeren
|
Goed inzicht en goede tips ter verbetering gekregen. Er wordt goed meegedacht door de verkoper.
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Kwakkenbos
|
Het eerste contact verliep erg prettig. Diverse opties bekeken, uiteindelijk gekozen voor een keuken van Next125. Er werd een goede aanbieding gedaan. Als de uitlevering van de keuken straks net zo goed verloopt, zijn wij dik tevreden.
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Verwiel
|
wij zijn uitstekend geholpen. Er werd met ons mee gedacht en overal werd heel allert op gereageerd. We wisten meteen waar we aan toe waren. wat wij een verbeterpuntje zouden vinden is dat er min of meer druk werd gelegd op het snel nemen van een beslissing. Dat weerhield ons er juist van om snel te beslissen. Verder de comlpimenten voor Freek !!
54 Reviews Plaats review
Eric
|Na 3.5 maand is mijn geduld nu een beetje op. Mijn keuken is nog steeds niet opgeleverd.
Hierbij onze verklaring:
Als we telefonisch bellen, 1week voor aanvang werkzaamheden, dat onze technieker een corona besmetting heeft en de voorbereiding misschien niet tijdig gedaan geraken, wordt er meteen gesproken over een boete.
Bij oplevering blijkt dat er fout ingemeten is en dat de keuken niet zoals afgesproken tijdig kan geplaatst worden. Er zijn 2 opmetingen gebeurt voor aanvang van de werkzaamheden. Deze 2 opmetingen hadden te maken met de muur in kwestie! Als het design niet kan uitgevoerd worden, moest dit beslist worden voor plaatsing.
De keuken wordt scheef achtergelaten na eerste installatie! Vraag maar na bij uw techniekers.
Met scheef bedoelen we dat aan de ene kant van het eiland een spleet zit van 2 cm die schuin loopt naar 0.5cm en de andere kant een spleet van 1.5cm naar 0cm loopt.
Met scheef bedoelen we dat de schuiven hoger staan dan andere.
Met scheef bedoelen we dat het blad niet evenwijdig loopt met de kasten eronder.
2 maanden later komen jullie pas terug om de restpunten af te werken. Bij binnenkomst lieten de techniekers al direct weten dat de werkzaamheden met de keuken niet overeenkomen met de werkzaamheden op hun bon. Vergeet niet dat ik al 2 maanden op een scheve geplaatste keuken sta te kijken!
Na een goede 6uur werkzaamheden staat de keuken er nu recht bij, enkel kunnen ze het gat tussen muur en blad niet volledig dichtwerken, dus maw mijn keuken is nog steeds niet afgewerkt.
3 Weken later een offerte van 1000€ in de mailbox.
We zijn dus 3,5 maanden verder, keuken is niet af zoals overeengekomen en ik ontvang een offerte waarbij ik extra moet betalen omdat jullie een keuken designen maar niet kunnen waarmaken?
Vergeet niet dat er 2 keer opgemeten is geweest voor aanvang van de werkzaamheden.
Nu zijn we weer 2 weken verder en geen respons.
Telefonisch niet bereikbaar.
Broeren
|Goed inzicht en goede tips ter verbetering gekregen. Er wordt goed meegedacht door de verkoper.
Kwakkenbos
|Het eerste contact verliep erg prettig. Diverse opties bekeken, uiteindelijk gekozen voor een keuken van Next125. Er werd een goede aanbieding gedaan. Als de uitlevering van de keuken straks net zo goed verloopt, zijn wij dik tevreden.
Verwiel
|wij zijn uitstekend geholpen. Er werd met ons mee gedacht en overal werd heel allert op gereageerd. We wisten meteen waar we aan toe waren. wat wij een verbeterpuntje zouden vinden is dat er min of meer druk werd gelegd op het snel nemen van een beslissing. Dat weerhield ons er juist van om snel te beslissen. Verder de comlpimenten voor Freek !!
Oers
|Goede ervaring, vorige keuken hier ook gekocht