We hebben een keuken gekocht en deze is afgelopen juni geplaatst. In de winkel in Heerlen al moeten teruggaan omdat desbetreffende verkoper een aantal fouten had gemaakt. Werd gecorrigeerd maar bij plaatsen van de keuken zijn ze toch nog in gebreken gebleven.
de keuken is heel slecht geplaatst en nu geven ze niet thuis. Ik mag tot 5 september wachten(keuken is van 20 juni), voordat iemand kan komen.
8 punten die niet in orde zijn. Wel geld innen maar geen service verlenen.
Voor ons noooooiiiit meer keukenconcurrent. De ene schuift het af op de andere. We hadden ook nog een monteur die heel brutaal was. Alles is schots en scheef geplaatst. Kastjes die niet sluiten, overal lijmresten, een oven die er scheef instaat, waardoor plankjes ook scheef staan.
Samenvatting: waardeloos bedrijf. Hele slechte service. De klant, wij dus zitten nu met een probleem, een gigantisch probleem. En dan bel je de klantenservice en die zeggen doodleuk: denkt U dat U de enigste bent. Er zijn meer mensen die zo zitten. Bingo... weer een bewijs dat het een waardeloos bedrijf is, als meer mensen zulke problemen hebben.
Laat jullie niet verleiden door de lage prijzen. De kwaliteit is ook laag en de service is laag. Geef liever iets meer uit en geniet van je keuken, dat kunnen wij dus echt niet. Er is geen 1 kastje of lade die fatsoenlijk is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jr
|
Keukenconcurrent heeft mijn nieuwe keuken op de nieuwe laminaatvloer geplaatst.
Ze gaven tijdens de montage aan dat het niet mogelijk was om de keuken op het beton te plaatsen en ik laminaat tot onder de keuken moest bijleggen.
De monteur heeft de keuken vervolgens op de laminaatvloer geplaatst.
Hierdoor kon de laminaatvloer niet uitzetten / werken. De laminaatvloer is omhoog gekomen.
Schadepost € 1500,-.
Melding gemaakt bij keukenconcurrent echter was hun reactie dat ik de schade niet had mogen herstellen. Omdat ik dit toch gedaan heb, hebben ze mijn garantie ontnomen.
Verder weigert Keukenconcurrent Heerlen hierover te communiceren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Syl&Wim
|
Voor diegene die zoekt naar deskundigheid,meedenken,geduld en zeer veel opties,in aanschaf van een nieuwe keuken ,zal niet teleurgesteldt worden bij Keukenconcurrent. Sander..hartelijk bedankt..
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
huub en anita
|
Vandaag een nieuwe keuken gekocht we hebben een heel andere keuken wat oorspronkeljjk de bedoeling was.Prima service van randy die alles verzorgd en uitgetekend heeft
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carina
|
Alles maar praatjes om te verkopen, net als een bazaar, helemaal niet te vertrouwen. Nooit meer!!
62 Reviews Plaats review
habets
|We hebben een keuken gekocht en deze is afgelopen juni geplaatst. In de winkel in Heerlen al moeten teruggaan omdat desbetreffende verkoper een aantal fouten had gemaakt. Werd gecorrigeerd maar bij plaatsen van de keuken zijn ze toch nog in gebreken gebleven.
de keuken is heel slecht geplaatst en nu geven ze niet thuis. Ik mag tot 5 september wachten(keuken is van 20 juni), voordat iemand kan komen.
8 punten die niet in orde zijn. Wel geld innen maar geen service verlenen.
Voor ons noooooiiiit meer keukenconcurrent. De ene schuift het af op de andere. We hadden ook nog een monteur die heel brutaal was. Alles is schots en scheef geplaatst. Kastjes die niet sluiten, overal lijmresten, een oven die er scheef instaat, waardoor plankjes ook scheef staan.
Samenvatting: waardeloos bedrijf. Hele slechte service. De klant, wij dus zitten nu met een probleem, een gigantisch probleem. En dan bel je de klantenservice en die zeggen doodleuk: denkt U dat U de enigste bent. Er zijn meer mensen die zo zitten. Bingo... weer een bewijs dat het een waardeloos bedrijf is, als meer mensen zulke problemen hebben.
Laat jullie niet verleiden door de lage prijzen. De kwaliteit is ook laag en de service is laag. Geef liever iets meer uit en geniet van je keuken, dat kunnen wij dus echt niet. Er is geen 1 kastje of lade die fatsoenlijk is.
Jr
|Keukenconcurrent heeft mijn nieuwe keuken op de nieuwe laminaatvloer geplaatst.
Ze gaven tijdens de montage aan dat het niet mogelijk was om de keuken op het beton te plaatsen en ik laminaat tot onder de keuken moest bijleggen.
De monteur heeft de keuken vervolgens op de laminaatvloer geplaatst.
Hierdoor kon de laminaatvloer niet uitzetten / werken. De laminaatvloer is omhoog gekomen.
Schadepost € 1500,-.
Melding gemaakt bij keukenconcurrent echter was hun reactie dat ik de schade niet had mogen herstellen. Omdat ik dit toch gedaan heb, hebben ze mijn garantie ontnomen.
Verder weigert Keukenconcurrent Heerlen hierover te communiceren.
Syl&Wim
|Voor diegene die zoekt naar deskundigheid,meedenken,geduld en zeer veel opties,in aanschaf van een nieuwe keuken ,zal niet teleurgesteldt worden bij Keukenconcurrent. Sander..hartelijk bedankt..
huub en anita
|Vandaag een nieuwe keuken gekocht we hebben een heel andere keuken wat oorspronkeljjk de bedoeling was.Prima service van randy die alles verzorgd en uitgetekend heeft
Carina
|Alles maar praatjes om te verkopen, net als een bazaar, helemaal niet te vertrouwen. Nooit meer!!