Klik hier om je antwoord te annuleren.
7 juli 2016
Ik kom er net vandaan. We zijn goed geholpen, hebben even lekker gekletst met het personeel en zijn erg tevreden over het product!
27 juli 2015
Super services en raad voor een zelf klussende vrouw van 63
Opgeruimd en deskundig personeel. Ruime openingstijden. Opgeruimde en schone winkel. Ruim assortiment.
16 juli 2015
Goede service, klantvriendelijk en willen je graag helpen als je er niet uitkomt. Kortom, een leuke bouwmarkt.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
106 Reviews Plaats review
Klant van Karwei Franeker
|Ik kom er net vandaan. We zijn goed geholpen, hebben even lekker gekletst met het personeel en zijn erg tevreden over het product!
Klant van Karwei Franeker
|Ik kom er net vandaan. We zijn goed geholpen, hebben even lekker gekletst met het personeel en zijn erg tevreden over het product!
Klant van Karwei Franeker
|Super services en raad voor een zelf klussende vrouw van 63
H
|Opgeruimd en deskundig personeel. Ruime openingstijden. Opgeruimde en schone winkel. Ruim assortiment.
Marianne
|Goede service, klantvriendelijk en willen je graag helpen als je er niet uitkomt.
Kortom, een leuke bouwmarkt.