Bij karwei wordt je altijd goed geholpen. Hebben ze het niet in voorraad, dan bestellen ze het voor je. Gaat het dan fout dan wordt het nog een keer opnieuw gedaan. Personeel is goed op de hoogte en erg vriendelijk. Verder steeds vernieuwingen in de winkel; stel dat wel op prijs en het assortiment is wat anders dan bij de Gamma of de Fixet.
8.5
0
Klant van Karwei Franeker
|
goede winkel
7.5
0
Klant van Karwei Franeker
|
prettig winkelen
8.3
0
Klant van Karwei Franeker
|
leuke aanbiedingen en niet duur
7.8
0
Klant van Karwei Franeker
|
voldoende assortiment, ga erheen voor iets gericht.veel zelf doen. weinig klantgericht.
106 Reviews Plaats review
Klant van Karwei Franeker
|Bij karwei wordt je altijd goed geholpen. Hebben ze het niet in voorraad, dan bestellen ze het voor je. Gaat het dan fout dan wordt het nog een keer opnieuw gedaan. Personeel is goed op de hoogte en erg vriendelijk. Verder steeds vernieuwingen in de winkel; stel dat wel op prijs en het assortiment is wat anders dan bij de Gamma of de Fixet.
Klant van Karwei Franeker
|goede winkel
Klant van Karwei Franeker
|prettig winkelen
Klant van Karwei Franeker
|leuke aanbiedingen en niet duur
Klant van Karwei Franeker
|voldoende assortiment, ga erheen voor iets gericht.veel zelf doen. weinig klantgericht.