Het is altijd prettig om naar karwei te gaan, want ze hebben bijna alles. Je kunt alles bij 1 winkel halen, en hoeft niet naar meerdere toe te gaan. Personeel is ook altijd vriendelijk.
8.2
0
Klant van Karwei Franeker
|
Zeer veel producten in het assortiment.
8.2
0
Klant van Karwei Franeker
|
Mag er graag heen gaan ,ze zijn goedkoop en vriedelijk.
8.0
0
Klant van Karwei Franeker
|
een fijne winkel met goed personeel (en altijd te vinden) een sfeervolle winkel waar het ook voor een vrouw echt leuk winkelen is!!
106 Reviews Plaats review
Klant van Karwei Franeker
|Het is altijd prettig om naar karwei te gaan, want ze hebben bijna alles. Je kunt alles bij 1 winkel halen, en hoeft niet naar meerdere toe te gaan. Personeel is ook altijd vriendelijk.
Klant van Karwei Franeker
|Zeer veel producten in het assortiment.
Klant van Karwei Franeker
|Mag er graag heen gaan ,ze zijn goedkoop en vriedelijk.
Klant van Karwei Franeker
|een fijne winkel met goed personeel (en altijd te vinden) een sfeervolle winkel waar het ook voor een vrouw echt leuk winkelen is!!
Klant van Karwei Franeker
|Vriendelijk en deskundig personeel.