Ik heb (nog) geen in het oog springende verandering gezien.
9.3
0
Klant van Karwei Franeker
|
Prettige winkel, goede prijs-kwaliteit en lekker dichtbij.
8.8
0
Hilda
|
karwei is een prima winkel voor alle doe het zelfers.
winkels zijn ruim en overzichtelijk ,met prima assortiment .voor ieder wat wils.behulpzame mensen die je helpen als je er zelf niet helemaal uitkomt.advies op maat noem ik dat :-))
en voor elke beurs,wat wil een mens nog meer ,ga zo door groeten hilda kooistra
9.0
0
Klant van Karwei Franeker
|
de service is altijd zeer goed. wij komen veel bij karwei franeker en sneek
106 Reviews Plaats review
Klant van Karwei Franeker
|wil ik niet!
Klant van Karwei Franeker
|Ik heb (nog) geen in het oog springende verandering gezien.
Klant van Karwei Franeker
|Prettige winkel, goede prijs-kwaliteit en lekker dichtbij.
Hilda
|karwei is een prima winkel voor alle doe het zelfers.
winkels zijn ruim en overzichtelijk ,met prima assortiment .voor ieder wat wils.behulpzame mensen die je helpen als je er zelf niet helemaal uitkomt.advies op maat noem ik dat :-))
en voor elke beurs,wat wil een mens nog meer ,ga zo door groeten hilda kooistra
Klant van Karwei Franeker
|de service is altijd zeer goed. wij komen veel bij karwei franeker en sneek