Slechte winkel de klantenservice is bagger, jongeman met een kuifje bij de balie zit alleen maar op zijn telefoon en zit te eten waar klanten bij zijn voor de rest vindt ik amper personeel in de winkel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Karwei Franeker
|
Het personeel is erg aardig en begripvol. Echter, de producten die jullie in je folder hebben staan zijn niet op voorraad! Ik ben naar drie van jullie winkels geweest en geen enkele winkel heeft iets op voorraad. Dit heeft me niet alleen bezine gekost maar ook genoeg ergernis! Wanneer de folder uit is en je als consument producten wilt aanschaffen, ga je er van uit dat dit ook aanwezig is. Daarnaast begreep ik van een werknemer dat een leverancier nogal dwars ligt met het op tijd leveren van producten. Misschien een andere leverancier? Spijtig.
6.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Karwei Franeker
|
de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, helpen je met het zoeken naar het goede product of evt. een alternatief
9.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Karwei Franeker
|
altijd goed en een gezellige zaak
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Karwei Franeker
|
Uitstekende service, vriendelijk en deskundig behulpzaam personeel.
106 Reviews Plaats review
Peter
|Slechte winkel de klantenservice is bagger, jongeman met een kuifje bij de balie zit alleen maar op zijn telefoon en zit te eten waar klanten bij zijn voor de rest vindt ik amper personeel in de winkel.
Klant van Karwei Franeker
|Het personeel is erg aardig en begripvol. Echter, de producten die jullie in je folder hebben staan zijn niet op voorraad! Ik ben naar drie van jullie winkels geweest en geen enkele winkel heeft iets op voorraad. Dit heeft me niet alleen bezine gekost maar ook genoeg ergernis! Wanneer de folder uit is en je als consument producten wilt aanschaffen, ga je er van uit dat dit ook aanwezig is. Daarnaast begreep ik van een werknemer dat een leverancier nogal dwars ligt met het op tijd leveren van producten. Misschien een andere leverancier? Spijtig.
Klant van Karwei Franeker
|de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, helpen je met het zoeken naar het goede product of evt. een alternatief
Klant van Karwei Franeker
|altijd goed en een gezellige zaak
Klant van Karwei Franeker
|Uitstekende service, vriendelijk en deskundig behulpzaam personeel.