vandaag was ik de 4e klant in de rij en kreeg mijn boodschappen ook echt gratis (€ 9.90) , er werd wel sheel nel een extra kassa geopend.
6.3
0
Klant van Jumbo
|
Ik ben te weinig bij de Jumbo om een gedegen beoordeling te kunnen geven.
7.0
0
Lenie
|
Jumbo Oost-SOUBURG is de prettigste winkel om je boodschappen te halen qua assortiment en leuke prijsjes.Bovendien zijn er reg.leuke en bruikbare actie's
8.2
0
Klant van Jumbo
|
Jumbo heeft heerlijke vleeswaar, die we eigenlijk uitsluitend hier kopen
54 Reviews Plaats review
Klant van Jumbo
|vandaag was ik de 4e klant in de rij en kreeg mijn boodschappen ook echt gratis (€ 9.90) , er werd wel sheel nel een extra kassa geopend.
Klant van Jumbo
|Ik ben te weinig bij de Jumbo om een gedegen beoordeling te kunnen geven.
Lenie
|Jumbo Oost-SOUBURG is de prettigste winkel om je boodschappen te halen qua assortiment en leuke prijsjes.Bovendien zijn er reg.leuke en bruikbare actie's
Klant van Jumbo
|Jumbo heeft heerlijke vleeswaar, die we eigenlijk uitsluitend hier kopen