Hoe moet ik het nu netjes zeggen
Hoe ze met personeel omgaan is niet netjes voor zoon grote winkel maar ze vergeten dat zij de klanten harder nodig hebben dan wij de jumbo en ik hoop echt op een reactie van de grote man van eerd zelf volgens mij weet ie niet wat er in zijn winkels af speeld
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Koosje
|
Ik was vandaag duidelijk 4 de in de rij. Heb dit aangegeven. Er waren twee kassa's open en voor beide stond een rij. De kassière gaf eerst aan dat ik het duidelijker moest aangeven, ik zei dat ik dat gedaan had en zij dit ook gezien had. Toen gaf ze aan dat er misschien bij de andere kassa maar een persoon stond ik gaf aan dat , dit niet het geval was. Toe zei ze, dan stonden er twee, maar ook dat was niet het geval. Ondertussen ging kassa een open en ik kreeg geen gelijk en dat voor 8, 35 euro. Ik kom niet voor gratis boodschappen en ik heb die regels niet verzonnen, maar ik voel mij vooral gefrustreerd hoe ik weggezet ben. Bedankt Jumbo voor deze service.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Jumbo
|
Grote winkel wat fijn is met veel producten maar soms ook wat hectisch en druk
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Jumbo
|
Bij de jumbo staat de klant op 1!
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Jumbo
|
aanbiedingen waar iedereen zijn voordeel mee kan doen
85 Reviews Plaats review
Bart
|Hoe moet ik het nu netjes zeggen
Hoe ze met personeel omgaan is niet netjes voor zoon grote winkel maar ze vergeten dat zij de klanten harder nodig hebben dan wij de jumbo en ik hoop echt op een reactie van de grote man van eerd zelf volgens mij weet ie niet wat er in zijn winkels af speeld
Koosje
|Ik was vandaag duidelijk 4 de in de rij. Heb dit aangegeven. Er waren twee kassa's open en voor beide stond een rij. De kassière gaf eerst aan dat ik het duidelijker moest aangeven, ik zei dat ik dat gedaan had en zij dit ook gezien had. Toen gaf ze aan dat er misschien bij de andere kassa maar een persoon stond ik gaf aan dat , dit niet het geval was. Toe zei ze, dan stonden er twee, maar ook dat was niet het geval. Ondertussen ging kassa een open en ik kreeg geen gelijk en dat voor 8, 35 euro. Ik kom niet voor gratis boodschappen en ik heb die regels niet verzonnen, maar ik voel mij vooral gefrustreerd hoe ik weggezet ben. Bedankt Jumbo voor deze service.
Klant van Jumbo
|Grote winkel wat fijn is met veel producten maar soms ook wat hectisch en druk
Klant van Jumbo
|Bij de jumbo staat de klant op 1!
Klant van Jumbo
|aanbiedingen waar iedereen zijn voordeel mee kan doen