Vandaag een leuke tuinset met parasol gekocht zo blij mee. Ik wil vandaag in het zonnetje zetten Ricardo hij heft mij geholpen met inladen van alle spullen. Complimente Ricardo met een medewerker als jij is elke klant tevreden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wim
|
Ik vind het jammer en ongezellig zoals nu de tafels zijn neergezet als je in het restaurant komt. Het was veel gezelliger met veel ronde tafels en plekjes waar je apart kon zitten, nu allemaal lange tafels.
Graag hier weer wat aan doen, want ik vind Intratuin Numansdorp verder oke.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dianne
|
Tuinset besteld. Toen we niet gebeld werden in de week van levering zelf gebeld. Levering was uitgesteld met twee weken. Na twee weken weer zelf gebeld. Tuinset kan niet worden geleverd want de fabriek is afgebrand?
Waarom ons niet gebeld hierover. Waarom geen alternatieven aanbieden? Het enige positieve is dat we geen aanbetaling hebben gedaan.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Intratuin Numansdorp
|
De prijzen zijn soms anders dan elders, goedkoper. Je bent eerder geneigd iets te kopen ....prettig hóór! Er zijn ook altijd wel leuke en verassende aanbiedingen.
Met de prijs kwaliteit zit het wel goed.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Intratuin Numansdorp
|
Gisteren heb ik voor het eerst meegedaan met een workshop bij Intratuin. Superleuke workshop, met een mooi resultaat! Leuk was ook dat je een bon kreeg voor een kop koffie met wat lekkers. We komen nog een keer terug voor zo'n lekker koffiemomentje!
Leuke sfeer in de winkel met enthousiaste medewerkers en vooral mooie producten.
721 Reviews Plaats review
Ramona
|Vandaag een leuke tuinset met parasol gekocht zo blij mee. Ik wil vandaag in het zonnetje zetten Ricardo hij heft mij geholpen met inladen van alle spullen. Complimente Ricardo met een medewerker als jij is elke klant tevreden.
Wim
|Ik vind het jammer en ongezellig zoals nu de tafels zijn neergezet als je in het restaurant komt. Het was veel gezelliger met veel ronde tafels en plekjes waar je apart kon zitten, nu allemaal lange tafels.
Graag hier weer wat aan doen, want ik vind Intratuin Numansdorp verder oke.
Dianne
|Tuinset besteld. Toen we niet gebeld werden in de week van levering zelf gebeld. Levering was uitgesteld met twee weken. Na twee weken weer zelf gebeld. Tuinset kan niet worden geleverd want de fabriek is afgebrand?
Waarom ons niet gebeld hierover. Waarom geen alternatieven aanbieden? Het enige positieve is dat we geen aanbetaling hebben gedaan.
Klant van Intratuin Numansdorp
|De prijzen zijn soms anders dan elders, goedkoper. Je bent eerder geneigd iets te kopen ....prettig hóór! Er zijn ook altijd wel leuke en verassende aanbiedingen.
Met de prijs kwaliteit zit het wel goed.
Klant van Intratuin Numansdorp
|Gisteren heb ik voor het eerst meegedaan met een workshop bij Intratuin. Superleuke workshop, met een mooi resultaat! Leuk was ook dat je een bon kreeg voor een kop koffie met wat lekkers. We komen nog een keer terug voor zo'n lekker koffiemomentje!
Leuke sfeer in de winkel met enthousiaste medewerkers en vooral mooie producten.