Vandaag voor de tweede keer door dezelfde mevrouw aan de kassa zo ontzettend niet klantvriendelijk te woord gestaan dat ik eigenlijk niet meer terug wil naar de winkel.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Louise
|
Ledprojector gekocht om met Sinterklaas cadeau te doen. Het cadeau moest terug naar de winkel. Daarna kwam de lockdown en ik heb hele maamd januari Corona gehad ( kan ik aantonen). 4 februari retour willen brengen. De juffrouw achter de balie gaf me te verstaan dat kerst artikelen niet worden geretourneerd. Waar heeft dat gestaan? Op die afdeling? Tevens zij de jonge dame dat ik de winkel had kunnen bellen want voor teruggave waren ze wel open! Hoe moet ik dat weten! Ik neem aan dicht is dicht. Het gaat me nog niet eens om het bedrag maar om de toon waarop ze mij aansprak ( niet klantvriendelijk) en de nul coulance gezien de omstandigheden.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Margot
|
In september had ik 2 buitenmatten gekocht, samen met veel andere producten, 1 voor de voordeur en 1 voor de achterdeur. Aangezien de achtertuin al opnieuw bestraat was had ik daar alvast een mat neergelegd en bij de voordeur nog niet. Deze was nog niet bestraat.
Wat bleek: de mat blijft slecht liggen, maar 3 kleine rubberen dopjes is te weinig, de mat schuift steeds heen en weer bij het voeten vegen.
De nieuwe ongebruikte mat mee naar de zaak genomen met de klacht dat dit type niet goed blijft liggen. Echter, dame achter de klantenservice: We hebben nooit problemen met deze mat ( m.a.w. Het zal wel aan uzelf liggen) We wilden hem ruilen voor een andere steviger mat, maar het was onmogelijk. We hadden geen bon, enorm probleem.
Ik begrijp dat een bon handig was geweest, en omdat we met intratuin bonnen hadden betaald was ook een pintransactie achterhalen niet mogelijk.
Zo jammer dit. Als een klant een klacht heeft lijkt mij als klantenSERVICE dat je hier adequaat op reageert, het is al vervelend genoeg dat iemand niet blij is. Ik breng maar 1 mat terug , niet degene die al gebruikt was en waar de slechte ervaring mee opgedaan was. Ik snap dat die niet terug kan, maar, onderbouwd met foto, kreeg ik ook niet de
mogelijkheid de ander om te ruilen. Ik vind dit slecht. Bij mij heeft Intratuin slecht gescoord.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans Hegi
|
Wij wonen in Oostenrijk en komen een aantal malen per jaar naar NL. Wij verblijven dan in de omgeving van Hilversum (familie) en een vast agendapunt is voor ons hotel voor redelijk veel geld inkopen bij Intratuin. Vandaag, 23 november, wilden we met onze hond naar binnen om naast kerstinkopen te doen ook een eerder gekocht hondenriem te ruilen en hondenmand te kopen. Handig is het dan als je de hond meeneemt. Bij de ingang stond een medewerker, die mijn vrouw en mij samen 1 winkelwagentje gaf en ons sommeerde de hond in de winkelwagen te tillen. Onze hond weegt 55 kg en die til je dus niet makkelijk in een wagentje. Bovendien is inkopen dan niet echt mogelijk, want de hond vult het wagentje en er kan niet veel meer bij. Bij de infobalie vroeg ik waarom de hond in een wagentje moest. "Vanwege afstand, de hond neemt teveel ruimte" werd ons toegebeten. Volgens mij wil men juist vanwege Corona veel afstand. Gemiste kans voor Intratuin Kortenhoef en bij dit filiaal komen wij nooit meer, al was het alleen maar door het zeer onvriendelijk antwoord aan de infobalie.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karin
|
Ik was op bevrijdingsdag naar de intratuin, maar ik mocht niet naar binnen, omdat ik in een rolstoel zit en niet zelf een kar kon rijden. We mochten niet 2 karren nemen en in elkaar schuiven en dat mijn man dan die kon trekken. Maar na ons kwamen een man en een vrouw en die namen maar 1 kar. Ik vind dat echt belachelijk en discriminatie. Ik vroeg of hij er iemand bij wilde halen, maar die *** ging niet in discussie want dat had hij al de hele dag gedaan. Ik kom hier echt nooit meer. Er komt ook een mooi ingezonden stuk hier over in de wie wat wijdemeren. Kijken wat andere hiervan vinden
866 Reviews Plaats review
Maartje Smits
|Vandaag voor de tweede keer door dezelfde mevrouw aan de kassa zo ontzettend niet klantvriendelijk te woord gestaan dat ik eigenlijk niet meer terug wil naar de winkel.
Louise
|Ledprojector gekocht om met Sinterklaas cadeau te doen. Het cadeau moest terug naar de winkel. Daarna kwam de lockdown en ik heb hele maamd januari Corona gehad ( kan ik aantonen). 4 februari retour willen brengen. De juffrouw achter de balie gaf me te verstaan dat kerst artikelen niet worden geretourneerd. Waar heeft dat gestaan? Op die afdeling? Tevens zij de jonge dame dat ik de winkel had kunnen bellen want voor teruggave waren ze wel open! Hoe moet ik dat weten! Ik neem aan dicht is dicht. Het gaat me nog niet eens om het bedrag maar om de toon waarop ze mij aansprak ( niet klantvriendelijk) en de nul coulance gezien de omstandigheden.
Margot
|In september had ik 2 buitenmatten gekocht, samen met veel andere producten, 1 voor de voordeur en 1 voor de achterdeur. Aangezien de achtertuin al opnieuw bestraat was had ik daar alvast een mat neergelegd en bij de voordeur nog niet. Deze was nog niet bestraat.
Wat bleek: de mat blijft slecht liggen, maar 3 kleine rubberen dopjes is te weinig, de mat schuift steeds heen en weer bij het voeten vegen.
De nieuwe ongebruikte mat mee naar de zaak genomen met de klacht dat dit type niet goed blijft liggen. Echter, dame achter de klantenservice: We hebben nooit problemen met deze mat ( m.a.w. Het zal wel aan uzelf liggen) We wilden hem ruilen voor een andere steviger mat, maar het was onmogelijk. We hadden geen bon, enorm probleem.
Ik begrijp dat een bon handig was geweest, en omdat we met intratuin bonnen hadden betaald was ook een pintransactie achterhalen niet mogelijk.
Zo jammer dit. Als een klant een klacht heeft lijkt mij als klantenSERVICE dat je hier adequaat op reageert, het is al vervelend genoeg dat iemand niet blij is. Ik breng maar 1 mat terug , niet degene die al gebruikt was en waar de slechte ervaring mee opgedaan was. Ik snap dat die niet terug kan, maar, onderbouwd met foto, kreeg ik ook niet de
mogelijkheid de ander om te ruilen. Ik vind dit slecht. Bij mij heeft Intratuin slecht gescoord.
Hans Hegi
|Wij wonen in Oostenrijk en komen een aantal malen per jaar naar NL. Wij verblijven dan in de omgeving van Hilversum (familie) en een vast agendapunt is voor ons hotel voor redelijk veel geld inkopen bij Intratuin. Vandaag, 23 november, wilden we met onze hond naar binnen om naast kerstinkopen te doen ook een eerder gekocht hondenriem te ruilen en hondenmand te kopen. Handig is het dan als je de hond meeneemt. Bij de ingang stond een medewerker, die mijn vrouw en mij samen 1 winkelwagentje gaf en ons sommeerde de hond in de winkelwagen te tillen. Onze hond weegt 55 kg en die til je dus niet makkelijk in een wagentje. Bovendien is inkopen dan niet echt mogelijk, want de hond vult het wagentje en er kan niet veel meer bij. Bij de infobalie vroeg ik waarom de hond in een wagentje moest. "Vanwege afstand, de hond neemt teveel ruimte" werd ons toegebeten. Volgens mij wil men juist vanwege Corona veel afstand. Gemiste kans voor Intratuin Kortenhoef en bij dit filiaal komen wij nooit meer, al was het alleen maar door het zeer onvriendelijk antwoord aan de infobalie.
Karin
|Ik was op bevrijdingsdag naar de intratuin, maar ik mocht niet naar binnen, omdat ik in een rolstoel zit en niet zelf een kar kon rijden. We mochten niet 2 karren nemen en in elkaar schuiven en dat mijn man dan die kon trekken. Maar na ons kwamen een man en een vrouw en die namen maar 1 kar. Ik vind dat echt belachelijk en discriminatie. Ik vroeg of hij er iemand bij wilde halen, maar die *** ging niet in discussie want dat had hij al de hele dag gedaan. Ik kom hier echt nooit meer. Er komt ook een mooi ingezonden stuk hier over in de wie wat wijdemeren. Kijken wat andere hiervan vinden