Prettige winkel, overzichtelijk en personeel is altijd behulpzaam!
7.8
0
Klant van Intratuin
|
Er zijn gewoon heel weinig dingen bij Intratuin om anders te beoordelen!!!
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8.3
0
linda
|
De sfeer is altijd goed bij de Intratuin. Er wordt altijd door iedereen vriendelijk gedag gezegd en deskundig antwoord gegeven op mijn vragen. Voor mij is de Intratuin een leuke en vooral ook een gezellige winkel waar ik graag kom voor de nieuwste trends en leuke hebbedingetjes.
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|gewoon een goede buur 50 meter van ons huis
Klant van Intratuin
|geweldig leuk centrum ondanks 'grootschaligheid'
Klant van Intratuin
|Prettige winkel, overzichtelijk en personeel is altijd behulpzaam!
Klant van Intratuin
|Er zijn gewoon heel weinig dingen bij Intratuin om anders te beoordelen!!!
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
linda
|De sfeer is altijd goed bij de Intratuin. Er wordt altijd door iedereen vriendelijk gedag gezegd en deskundig antwoord gegeven op mijn vragen. Voor mij is de Intratuin een leuke en vooral ook een gezellige winkel waar ik graag kom voor de nieuwste trends en leuke hebbedingetjes.