Klik hier om je antwoord te annuleren.
9 juli 2012
in Barneveld is het echt top! Super service, altijd vriendelijk en hulpvaardig personeel. Klasse!!!!
intratuin heeft voor alles een oplossing
dit is mijn ervaring met intratuin Barneveld!
heb nooit problemen en als er perongelijk toch iets fout gaat wordt het goed en redelijk opgelost
het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam eigenlijk meer dan een 10 waard ik kies voor een 12
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1668 Reviews Plaats review
dh van der Linde
|in Barneveld is het echt top!
Super service, altijd vriendelijk en hulpvaardig personeel. Klasse!!!!
Klant van Intratuin
|intratuin heeft voor alles een oplossing
Klant van Intratuin
|dit is mijn ervaring met intratuin Barneveld!
Klant van Intratuin
|heb nooit problemen en als er perongelijk toch iets fout gaat wordt het goed en redelijk opgelost
Klant van Intratuin
|het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam eigenlijk meer dan een 10 waard ik kies voor een 12