Ik wilde een kopje koffie drinken, blijkt dat je niet meer met cash geld kan betalen, maar dat zei die meneer pas toen de koffie al ingeschonken op mijn dienblad stond en ik wilde betalen.
Hij wees en zei een paar keer iets onverstaanbaar. Waarop ik vroeg hoeveel is het? Waarna hij uiteindelijk zei dat ik alleen met pin kon betalen. Ik heb geen pinpas bij me dus dan houdt het op.
Dan kon ik wel bij de uitgangskassa betalen. M.a.w. ik was aan de beurt, zou dan naar de uitgang moeten en bij de kassa in de rij stasn om voor de koffie moeten betalen, de winkel uit dan er weer in, de winkel door naar de coffeecorner, dan opnieuw in de rij om mijn betaald bonnetje te laten zien en een kop koffie te krijgen die al ingeschonken stond ...
Dus ... ik kom niet weer voor koffie of lunch, als ik met cash niet welkom ben dan kom ik ook niet met een pinpas.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvonne Scholte Aalbes-Ritz
|
Ik had een pot gekocht voor onze olijfboom. Bij het planten van de boom, knapte de pot helemaal uit elkaar. De pot was niet geschikt voor de boom, maar ik kreeg zonder problemen, mijn geld terug. Vriendelijk en netjes behandeld.
Groetjes Yvonne
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Draaijer
|
Sorry voor het lage cijfer, ik kwam regelmatig bij de Intratuin in Emmen, maar ik ga er maar niet meer heen. Klantvriendelijkheid laat veel te wensen over! Vorige keer vroeg ik aan een medewerker of ze kleine schepjes hadden waarop hij antwoordde dat ze die niet hadden zonder ook op te kijken. Loop ik verder en zie kleine schepjes liggen?! Vandaag stond ik bij planten te kijken en had mijn winkelkarretje naast me staan, ik had mijn handen er niet aanzitten omdat ik iets uit een stelling wou pakken om in mijn karretje te doen, komt er een medewerker voorbij en roept me toe dat ik mijn karretje bij me moet houden, waarop ik antwoord dat hij naast me staat, ik snap de procedure rond het Corona virus en als iemand die in acht neem ben ik het wel. Ze antwoord, ja ook goeie morgen op een nare, degraderende toon!! Een andere klant roept naar haar waarom ze zo onaardig doet!! Ze mompelt iets onverstaanbaar en loopt weg, nou ja, ga je met een rotgevoel de Intratuin uit...wat een naar personeel, niet allemaal hoor maar die paar waar ik mee te maken had bah..
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Intratuin
|
De toiletten waren zeer slecht dat heeft zeker een grondige opgeknapt worden en de hygiëne was ver te zoeken. Was maar een toilet beschikbaar en geen klink meer aan de deur. Zeer slecht Intratuin.
3.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Intratuin
|
Wat een mooie vestiging.
Maar waarom niet meer aandacht schenken aan de toiletten. Deze zijn al meerdere jaren niet onderhouden en verkeren in zeer slechte staat.
603 Reviews Plaats review
Mevr. Pool
|Ik wilde een kopje koffie drinken, blijkt dat je niet meer met cash geld kan betalen, maar dat zei die meneer pas toen de koffie al ingeschonken op mijn dienblad stond en ik wilde betalen.
Hij wees en zei een paar keer iets onverstaanbaar. Waarop ik vroeg hoeveel is het? Waarna hij uiteindelijk zei dat ik alleen met pin kon betalen. Ik heb geen pinpas bij me dus dan houdt het op.
Dan kon ik wel bij de uitgangskassa betalen. M.a.w. ik was aan de beurt, zou dan naar de uitgang moeten en bij de kassa in de rij stasn om voor de koffie moeten betalen, de winkel uit dan er weer in, de winkel door naar de coffeecorner, dan opnieuw in de rij om mijn betaald bonnetje te laten zien en een kop koffie te krijgen die al ingeschonken stond ...
Dus ... ik kom niet weer voor koffie of lunch, als ik met cash niet welkom ben dan kom ik ook niet met een pinpas.
Yvonne Scholte Aalbes-Ritz
|Ik had een pot gekocht voor onze olijfboom. Bij het planten van de boom, knapte de pot helemaal uit elkaar. De pot was niet geschikt voor de boom, maar ik kreeg zonder problemen, mijn geld terug. Vriendelijk en netjes behandeld.
Groetjes Yvonne
A. Draaijer
|Sorry voor het lage cijfer, ik kwam regelmatig bij de Intratuin in Emmen, maar ik ga er maar niet meer heen. Klantvriendelijkheid laat veel te wensen over! Vorige keer vroeg ik aan een medewerker of ze kleine schepjes hadden waarop hij antwoordde dat ze die niet hadden zonder ook op te kijken. Loop ik verder en zie kleine schepjes liggen?! Vandaag stond ik bij planten te kijken en had mijn winkelkarretje naast me staan, ik had mijn handen er niet aanzitten omdat ik iets uit een stelling wou pakken om in mijn karretje te doen, komt er een medewerker voorbij en roept me toe dat ik mijn karretje bij me moet houden, waarop ik antwoord dat hij naast me staat, ik snap de procedure rond het Corona virus en als iemand die in acht neem ben ik het wel. Ze antwoord, ja ook goeie morgen op een nare, degraderende toon!! Een andere klant roept naar haar waarom ze zo onaardig doet!! Ze mompelt iets onverstaanbaar en loopt weg, nou ja, ga je met een rotgevoel de Intratuin uit...wat een naar personeel, niet allemaal hoor maar die paar waar ik mee te maken had bah..
Klant van Intratuin
|De toiletten waren zeer slecht dat heeft zeker een grondige opgeknapt worden en de hygiëne was ver te zoeken. Was maar een toilet beschikbaar en geen klink meer aan de deur. Zeer slecht Intratuin.
Klant van Intratuin
|Wat een mooie vestiging.
Maar waarom niet meer aandacht schenken aan de toiletten. Deze zijn al meerdere jaren niet onderhouden en verkeren in zeer slechte staat.