wanneer je een hotdog of veggiedog koopt bij bistro in deze ikea krijg je het groente beleg niet erbij.
terwijl je wel ervoor betaalt hebt. maar dat zeggen ze niet van tevoren, pas nadat je hebt gepint krijg je hotdog/veggiedog kaal zonder groente beleg, een wit broodje met 1 worst erin zonder augurken, uien en kool. Wanneer ik ter plekke na betalen mijn beklaag doe, antwoorden ze wegens corona niet aanwezig. maar wel de hotdog, het broodje andere snacks wel aanwezig etc? kom op.
Je kunt beleg vanuit achter de balie serveren zoals ze dit in het begin ook deden bij ikea.
ze adverteren notabene bij de bistro hotdog met beleg voor hetzelfde prijs.
Dan halen ze een andere collega erbij en die zegt weer dat beleg is uitverkocht en kan u dit niet aanbieden. Telkens een andere excuus en geen geld terug. Wat een manier van klanten bedienen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Ikea
|
Vandaag kwam ik bij ikea omdat ik er zaterdag langs was geweest voor paar onderzetters, daar werd ik geïnformeerd dat deze onderzetters vandaag 14-12-17 zouden binnen zijn! Dus ik kom netjes die dag weer terug in de winkel, dit keer weer geen onderzetters, na gevraagd te hebben bij een medewerker zijn we er achter gekomen blijkt dus dat ze onderzetters klaar staan om aangevuld te worden.. morgen dus.. daar ben ik dan voor niets voor op en neer gereden! Er staat mij niets anders te doen om morgen weer terug te komen? Ik ga langs bij de klantenservice om te kijken of ze met wat service mij kunnen helpen! Vervolgens moet ik eerst 35min wachten en vervolgens wordt mij verteld dat ze niks voor mij kunnen betekenen, ook kunnen ze mij niets toesturen omdat dit geen online product is.. fijn die service van ikea! Ben uiteindelijk met lege handen en een lege tank weer naar huis gekunnen..
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van IKEA
|
De wachttijden aan de kassa van het restaurant zijn vaak te lang zodat het eten koud wordt.
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van IKEA
|
De wachttijden aan de kassa van het restaurant zijn vaak te lang zodat het eten koud wordt.
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van IKEA
|
De prijzen bij Ikea zijn ideaal. Niet alleen voor studenten, maar ook voor beginnende starters. Het zijn leuke producten. De service (met ikea family pas) is uitstekend. Als je product beschadigd onderweg naar huis, krijg je kosteloos een nieuw product. Ook ruilen is geen enkel probleem. Het enige wat ik jammer vind, is dat sommige producten alleen tijdelijk te krijgen zijn en dat sommige producten vernieuwen waardoor onderdelen niet meer aansluiten bij het oudere assortiment. Ik wilde bijvoorbeeld een leuke plantentrap kopen. Deze stond op de website, maar was niet meer te verkrijgen. Het product was blijkbaar een stuk populairder dan gedacht. Ik vond het jammer dat het product dan niet meer opnieuw gemaakt werd, of dat het item niet van de website was gehaald. Verder heb ik zo'n 5 jaar geleden een besta kast gekocht en hierbij specifieke deurtjes. Een paar jaar later wilde ik nog een extra deurtje (vitrinedeur) kopen, maar was deze niet meer in dezelfde stijl verkrijgbaar. Ik snap de vernieuwing wel, maar aangezien besta nog wel bestaat, zou ik aanraden om ook de oudere producten nog verkrijgbaar te laten zijn.
955 Reviews Plaats review
gloria
|wanneer je een hotdog of veggiedog koopt bij bistro in deze ikea krijg je het groente beleg niet erbij.
terwijl je wel ervoor betaalt hebt. maar dat zeggen ze niet van tevoren, pas nadat je hebt gepint krijg je hotdog/veggiedog kaal zonder groente beleg, een wit broodje met 1 worst erin zonder augurken, uien en kool. Wanneer ik ter plekke na betalen mijn beklaag doe, antwoorden ze wegens corona niet aanwezig. maar wel de hotdog, het broodje andere snacks wel aanwezig etc? kom op.
Je kunt beleg vanuit achter de balie serveren zoals ze dit in het begin ook deden bij ikea.
ze adverteren notabene bij de bistro hotdog met beleg voor hetzelfde prijs.
Dan halen ze een andere collega erbij en die zegt weer dat beleg is uitverkocht en kan u dit niet aanbieden. Telkens een andere excuus en geen geld terug. Wat een manier van klanten bedienen.
Klant van Ikea
|Vandaag kwam ik bij ikea omdat ik er zaterdag langs was geweest voor paar onderzetters, daar werd ik geïnformeerd dat deze onderzetters vandaag 14-12-17 zouden binnen zijn! Dus ik kom netjes die dag weer terug in de winkel, dit keer weer geen onderzetters, na gevraagd te hebben bij een medewerker zijn we er achter gekomen blijkt dus dat ze onderzetters klaar staan om aangevuld te worden.. morgen dus.. daar ben ik dan voor niets voor op en neer gereden! Er staat mij niets anders te doen om morgen weer terug te komen? Ik ga langs bij de klantenservice om te kijken of ze met wat service mij kunnen helpen! Vervolgens moet ik eerst 35min wachten en vervolgens wordt mij verteld dat ze niks voor mij kunnen betekenen, ook kunnen ze mij niets toesturen omdat dit geen online product is.. fijn die service van ikea! Ben uiteindelijk met lege handen en een lege tank weer naar huis gekunnen..
Klant van IKEA
|De wachttijden aan de kassa van het restaurant zijn vaak te lang zodat het eten koud wordt.
Klant van IKEA
|De wachttijden aan de kassa van het restaurant zijn vaak te lang zodat het eten koud wordt.
Klant van IKEA
|De prijzen bij Ikea zijn ideaal. Niet alleen voor studenten, maar ook voor beginnende starters. Het zijn leuke producten. De service (met ikea family pas) is uitstekend. Als je product beschadigd onderweg naar huis, krijg je kosteloos een nieuw product. Ook ruilen is geen enkel probleem. Het enige wat ik jammer vind, is dat sommige producten alleen tijdelijk te krijgen zijn en dat sommige producten vernieuwen waardoor onderdelen niet meer aansluiten bij het oudere assortiment. Ik wilde bijvoorbeeld een leuke plantentrap kopen. Deze stond op de website, maar was niet meer te verkrijgen. Het product was blijkbaar een stuk populairder dan gedacht. Ik vond het jammer dat het product dan niet meer opnieuw gemaakt werd, of dat het item niet van de website was gehaald. Verder heb ik zo'n 5 jaar geleden een besta kast gekocht en hierbij specifieke deurtjes. Een paar jaar later wilde ik nog een extra deurtje (vitrinedeur) kopen, maar was deze niet meer in dezelfde stijl verkrijgbaar. Ik snap de vernieuwing wel, maar aangezien besta nog wel bestaat, zou ik aanraden om ook de oudere producten nog verkrijgbaar te laten zijn.