Na anderhalf uur bij elkaar zoeken van een online bestelling word je er tijdens afronden mee geconfronteerd dat de enige afhaalmogelijkheid op donderdag is, geen andere dagen beschikbaar. Soit, even met iemand gebeld of die het voor mij kon ophalen, want tjah ik kan wel eens een dag niet hè. Goed, toch geregeld dus door naar betaling. Doorgestuurd naar iDeal betaalpagina, maar helaas gaat er iets mis en stuurt de bank me terug naar de website van Ikea.... wat denk je; winkelmand leeg. Krijg toch een mailtje met dank voor je bestelling dus een nieuw betaalverzoek zal zo ook wel komen toch? Maar nee hoor, alleen een bericht dat er iets is mis gegaan. Volgende ochtend maar even bellen wat ik nu dan moet doen, blijkt de bestelling gewoon geannuleerd te zijn! Ja u moet de bestelling maar even opnieuw doen, enige mogelijkheid tot afhalen; vrijdag! Of u kunt degene die het zou ophalen even door de winkel laten lopen om alles bij elkaar te zoeken op donderdag. You kidding me?! En alsof het niet erger kon (eigenlijk ben ik ook gek dat ik het nog probeer) blijkt bij opnieuw bestellen dat ondertussen 1 product niet meer op voorraad is en een ander product niet meer wil openen op de website waardoor ik het niet kan toevoegen. Nogmaals gebeld maar nogmaals bot gevangen, geen enkele bereidheid om de klant tegemoet te komen. Wat een absurd slechte service. Ook geen enkele reactie op klachten. Wat een over het paard getild bedrijf, ronduit triest. Ik heb er in het verleden regelmatig gekocht maar ik kom er NOOIT weer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
K kortekaas
|
Vimle hoekbank 4 pers blauw. Hoesen lubberen . Kussens zakken in. Bank is 6mnd oud ongeveer. Huishouden van 2 oudeten personen. Spijt van. Hoe op te lossen
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
Wij hebben de bank Vimle gekocht. Deze bank kregen wij niet goed in elkaar gezet tot 3 keer toe zijn er medewerkers van Ikea geweest om de fout te ontdekken. De 3e keer is het goed opgelost. Wij zijn erg tevreden hoe Ikea het probleem is opgelost en kunnen nu genieten van onze nieuwe bank. Ikea Amersfoort bedankt voor de service. GA ZO DOOR!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Klant van IKEA.nl
|
De Favorieten winkel keten voor allen jongen mensen
9.3
Prijs-kwaliteit
Assortiment
Service
Klant van IKEA.nl
|
De wijze waarop automatisch de dichts bij zijnde filialen wordt aangegeven. Alle relevante gegevens over de aan te schaffen artikelen zijn op een redelijk eenvoudige manier te vinden op de site : maten, prijs, voorraad en waar in magazijn de goederen te vinden zijn. Deze gegevens zijn van belang voordat de desbetreffende
store wordt bezocht.
898 Reviews Plaats review
Animus
|Na anderhalf uur bij elkaar zoeken van een online bestelling word je er tijdens afronden mee geconfronteerd dat de enige afhaalmogelijkheid op donderdag is, geen andere dagen beschikbaar. Soit, even met iemand gebeld of die het voor mij kon ophalen, want tjah ik kan wel eens een dag niet hè. Goed, toch geregeld dus door naar betaling. Doorgestuurd naar iDeal betaalpagina, maar helaas gaat er iets mis en stuurt de bank me terug naar de website van Ikea.... wat denk je; winkelmand leeg. Krijg toch een mailtje met dank voor je bestelling dus een nieuw betaalverzoek zal zo ook wel komen toch? Maar nee hoor, alleen een bericht dat er iets is mis gegaan. Volgende ochtend maar even bellen wat ik nu dan moet doen, blijkt de bestelling gewoon geannuleerd te zijn! Ja u moet de bestelling maar even opnieuw doen, enige mogelijkheid tot afhalen; vrijdag! Of u kunt degene die het zou ophalen even door de winkel laten lopen om alles bij elkaar te zoeken op donderdag. You kidding me?! En alsof het niet erger kon (eigenlijk ben ik ook gek dat ik het nog probeer) blijkt bij opnieuw bestellen dat ondertussen 1 product niet meer op voorraad is en een ander product niet meer wil openen op de website waardoor ik het niet kan toevoegen. Nogmaals gebeld maar nogmaals bot gevangen, geen enkele bereidheid om de klant tegemoet te komen. Wat een absurd slechte service. Ook geen enkele reactie op klachten. Wat een over het paard getild bedrijf, ronduit triest. Ik heb er in het verleden regelmatig gekocht maar ik kom er NOOIT weer.
K kortekaas
|Vimle hoekbank 4 pers blauw. Hoesen lubberen . Kussens zakken in. Bank is 6mnd oud ongeveer. Huishouden van 2 oudeten personen. Spijt van. Hoe op te lossen
Henk
|Wij hebben de bank Vimle gekocht. Deze bank kregen wij niet goed in elkaar gezet tot 3 keer toe zijn er medewerkers van Ikea geweest om de fout te ontdekken. De 3e keer is het goed opgelost. Wij zijn erg tevreden hoe Ikea het probleem is opgelost en kunnen nu genieten van onze nieuwe bank. Ikea Amersfoort bedankt voor de service. GA ZO DOOR!!
Klant van IKEA.nl
|De Favorieten winkel keten voor allen jongen mensen
Klant van IKEA.nl
|De wijze waarop automatisch de dichts bij zijnde filialen wordt aangegeven. Alle relevante gegevens over de aan te schaffen artikelen zijn op een redelijk eenvoudige manier te vinden op de site : maten, prijs, voorraad en waar in magazijn de goederen te vinden zijn. Deze gegevens zijn van belang voordat de desbetreffende
store wordt bezocht.