Wij waren op zoek naar een nieuwe keuken. Dan kijk je natuurlijk eerst even bij de Ikea. We hebben een keuze laten vallen op een prachtige keuken. Hier wilden wij nog even over nadenken, want het is best een uitgave. We slenteren nog even door de winkel. Nemen een dingetje mee om af te rekenen bij de kassa. Hier zijn alleen zelfscan kassas. Na een tijdje te wachten zagen we dat er al een tijdje een kassa met een groen lampje was. Niemand die daar naartoe ging. Dus wij lopen naar de desbetreffende kassa. Rent er een medewerker achter ons aan en beveelt ons om terug te lopen. Er is namelijk een rij. Nou die kassa was al een tijd zonder klant. We worden op een kleinerende toon aangesproken. Het leek wel of we in de kleuterklas aangesproken werden omdat we iets stouts deden. Ik werd erg boos en zei tegen mevrouw dat ze ook normaal kon vragen en dat de kassa al enige tijd op groen stond. Ze bleef op een kleinerende toon doorgaan. Ik heb haar het artikel in de hand gedrukt en gezegd dat wij niet terugkomen. Ze liep nog achter ons aan te tetteren. Nou Ikea. Wij zijn klaar met jullie. En als iemand ons vraagt waar wij dadelijk onze nieuwe keuken hebben aangeschaft zullen we zeker jullie niet benoemen. Wat een onvriendelijke bende zeg
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Agnes Siemerink
|
Slechte afhandeling van het niet bezorgen van mijn kast. Ik moest tot 2 keer contact opnemen met Ikea terwijl de fout bij hen ligt. Contact zoeken is niet eenvoudig
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E.Englishman
|
Het is onmogelijk Ikea te mailen. Heel vervelend.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
OntevredenKlantIkea
|
Radar vandaag dit bericht geplaatst bij Ikea
IKEA als je een keuken wilt kopen bij Ikea dan word je als een echte klant geholpen, maar vanaf het moment dat de keuken geleverd, geplaatst word, dan begint de ellende pas.
Vandaag bleek wel weer hoe ze je in een vestiging bij de klantenservice behandelen. Geen enkele empathie of excuses, maar doorverwijzen naar het 0900 nummer in Groningen.
Het vervelende is dat de medewerkers van het 0900 nummer zeggen dat je in Hengelo moet zijn.
Maar de beveiliging kwam er vandaag aan te pas en ik werd gesommeerd om naar buiten te gaan, bedankt Ikea
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van IKEA
|
hengelo is een gezellige winkel ,goed overzicht van de kamers . personeel erg vriendelijk en behulpzaam , top
656 Reviews Plaats review
Patrick
|Wij waren op zoek naar een nieuwe keuken. Dan kijk je natuurlijk eerst even bij de Ikea. We hebben een keuze laten vallen op een prachtige keuken. Hier wilden wij nog even over nadenken, want het is best een uitgave. We slenteren nog even door de winkel. Nemen een dingetje mee om af te rekenen bij de kassa. Hier zijn alleen zelfscan kassas. Na een tijdje te wachten zagen we dat er al een tijdje een kassa met een groen lampje was. Niemand die daar naartoe ging. Dus wij lopen naar de desbetreffende kassa. Rent er een medewerker achter ons aan en beveelt ons om terug te lopen. Er is namelijk een rij. Nou die kassa was al een tijd zonder klant. We worden op een kleinerende toon aangesproken. Het leek wel of we in de kleuterklas aangesproken werden omdat we iets stouts deden. Ik werd erg boos en zei tegen mevrouw dat ze ook normaal kon vragen en dat de kassa al enige tijd op groen stond. Ze bleef op een kleinerende toon doorgaan. Ik heb haar het artikel in de hand gedrukt en gezegd dat wij niet terugkomen. Ze liep nog achter ons aan te tetteren. Nou Ikea. Wij zijn klaar met jullie. En als iemand ons vraagt waar wij dadelijk onze nieuwe keuken hebben aangeschaft zullen we zeker jullie niet benoemen. Wat een onvriendelijke bende zeg
Agnes Siemerink
|Slechte afhandeling van het niet bezorgen van mijn kast. Ik moest tot 2 keer contact opnemen met Ikea terwijl de fout bij hen ligt. Contact zoeken is niet eenvoudig
E.Englishman
|Het is onmogelijk Ikea te mailen. Heel vervelend.
OntevredenKlantIkea
|Radar vandaag dit bericht geplaatst bij Ikea
IKEA als je een keuken wilt kopen bij Ikea dan word je als een echte klant geholpen, maar vanaf het moment dat de keuken geleverd, geplaatst word, dan begint de ellende pas.
Vandaag bleek wel weer hoe ze je in een vestiging bij de klantenservice behandelen. Geen enkele empathie of excuses, maar doorverwijzen naar het 0900 nummer in Groningen.
Het vervelende is dat de medewerkers van het 0900 nummer zeggen dat je in Hengelo moet zijn.
Maar de beveiliging kwam er vandaag aan te pas en ik werd gesommeerd om naar buiten te gaan, bedankt Ikea
Klant van IKEA
|hengelo is een gezellige winkel ,goed overzicht van de kamers . personeel erg vriendelijk en behulpzaam , top