Als starter op de woningmarkt vol vertrouwen samen met mijn vriendin gekozen voor Hypotheek Visie met de heer Erens als 'adviseur', zodat we geen zorgen zouden hebben over het rond krijgen van de hypotheek en hier professioneel advies over zouden krijgen. Helaas is het tegenovergestelde gebleken. Hypotheek Visie heeft de eerste deadline niet behaald om de hypotheek rond te krijgen (hier hadden ze 6 weken voor). Hierna deden ze alsof dit hartstikke normaal was en vroegen ze uitstel van 2 weken. Na gerommel met de verkoopmakelaar kregen ze maar 1 week uitstel en ook die deadline hebben ze niet gehaald. Daar betaal je dus €2.995,- voor. Tijdens dit hele proces moesten wij hypotheek visie dagelijks bellen om te vragen voor een update en hebben we tot 4x toe extra documenten aan moeten leveren. Daarnaast waren ze vergeten dat een van ons een eigen bedrijf had. Hier moesten we ze tweemaal op attenderen en nog waren ze te laat met die aanvraag in gang zetten.
Ook rekenen ze €990,- om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten voor 2 personen. Zonder enige vorm van communicatie of overleg hebben zij deze voor ons afgesloten bij voor ons onbekende partijen. Wij hebben nergens akkoord op gegeven, terwijl wij hadden aangegeven bij een erkende partij te willen zitten. We kwamen er pas achter dat verzekerd waren bij onbekende verzekeringsinstanties toen er geld werd afgeschreven. Ook hebben ze ons bij verschillende maatschappijen ondergebracht, wat voor ons onbegrijpelijk is.
Wij hebben onze zorgen geuit bij Hypotheek Visie Centrale B.V. Lukas ontkent tot op heden al onze bevindingen en argumenten. Ook van Hypotheek Visie Centrale B.V. hebben we niks vernomen, behalve de mails met facturen en aanmaningen, terwijl de klacht nog loopt. Lukas toont in zijn reactie wederom geen inlevingsvermogen en daardoor lijkt het alsof het hem alleen om het innen van geld gaat. Hij dwingt ons namelijk op meerdere manieren om de factuur te betalen. Eerst dwingen via de notaris, zonder overleg. Daarna 3x bellen en daarnaast ook geforceerd mailen voordat de betalingstermijn verstreken is.
Kortom: kosten niet in verhouding tot geleverde diensten, geen transparantie, geen klantvriendelijkheid, slechte service, laxheid in het proces en geen empathie of inlevingsvermogen in ons als klant. Geen beweging om de klacht op een serieuze manier met ons op te lossen.
1 Review Plaats review
Leco
|Als starter op de woningmarkt vol vertrouwen samen met mijn vriendin gekozen voor Hypotheek Visie met de heer Erens als 'adviseur', zodat we geen zorgen zouden hebben over het rond krijgen van de hypotheek en hier professioneel advies over zouden krijgen. Helaas is het tegenovergestelde gebleken. Hypotheek Visie heeft de eerste deadline niet behaald om de hypotheek rond te krijgen (hier hadden ze 6 weken voor). Hierna deden ze alsof dit hartstikke normaal was en vroegen ze uitstel van 2 weken. Na gerommel met de verkoopmakelaar kregen ze maar 1 week uitstel en ook die deadline hebben ze niet gehaald. Daar betaal je dus €2.995,- voor. Tijdens dit hele proces moesten wij hypotheek visie dagelijks bellen om te vragen voor een update en hebben we tot 4x toe extra documenten aan moeten leveren. Daarnaast waren ze vergeten dat een van ons een eigen bedrijf had. Hier moesten we ze tweemaal op attenderen en nog waren ze te laat met die aanvraag in gang zetten.
Ook rekenen ze €990,- om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten voor 2 personen. Zonder enige vorm van communicatie of overleg hebben zij deze voor ons afgesloten bij voor ons onbekende partijen. Wij hebben nergens akkoord op gegeven, terwijl wij hadden aangegeven bij een erkende partij te willen zitten. We kwamen er pas achter dat verzekerd waren bij onbekende verzekeringsinstanties toen er geld werd afgeschreven. Ook hebben ze ons bij verschillende maatschappijen ondergebracht, wat voor ons onbegrijpelijk is.
Wij hebben onze zorgen geuit bij Hypotheek Visie Centrale B.V. Lukas ontkent tot op heden al onze bevindingen en argumenten. Ook van Hypotheek Visie Centrale B.V. hebben we niks vernomen, behalve de mails met facturen en aanmaningen, terwijl de klacht nog loopt. Lukas toont in zijn reactie wederom geen inlevingsvermogen en daardoor lijkt het alsof het hem alleen om het innen van geld gaat. Hij dwingt ons namelijk op meerdere manieren om de factuur te betalen. Eerst dwingen via de notaris, zonder overleg. Daarna 3x bellen en daarnaast ook geforceerd mailen voordat de betalingstermijn verstreken is.
Kortom: kosten niet in verhouding tot geleverde diensten, geen transparantie, geen klantvriendelijkheid, slechte service, laxheid in het proces en geen empathie of inlevingsvermogen in ons als klant. Geen beweging om de klacht op een serieuze manier met ons op te lossen.
GEEN AANRADER